Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Zave

    (177)

  • se
1.8Dålig
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
v
vdezignse
1 omdöme
Usel3 månader sedan

God försäljningsstrategi, då vi bestämde oss för zave som leverantör / installation, upprättades beskrivning att beställarens valda leveransadress för anläggning skulle kunna ske till fastighet 1, men att anläggning skulle sedan transporteras till fastighet 2 där installation skulle ske, beställaren informerade leverantören både via mail och telefon att detta var vårt önskemål (samma fasghesägare) Zave sade att eetta är inga problem och vi kommer kunna få avdraget på 3027kr på installationskostnaden, då det var dags att beställa datum för montering, drifttagning så fick vi beskedet att vi ej kunde få detta avdrag utan ZAVE krävde skattesvdraget tillbaks från oss, jag ser detta företag som oseriöst, lismande och ljugande, en bit otrevlighet och den andra affären som kunde skett med flera anläggningar missar ee ju tyvärr efter vi varit i kontakt med dom angående deras erbjudande på samma anläggning till priset 18800kr, fick till svar att de ej säljer den då den utgått från panasonic sortiment ( enbart köp) hade planerat annan installatör då ZAVE samarbetspartner ör minions med zyklop .

A
Alex.H
1 omdöme
Dålig10 månader sedan

Leveransen / ordern gick bra men då installationen/produkten relativt snart efteråt behövde felanmälas så blev det knäpptyst och man får bara automatgenererade svar via deras ärendeportal. Supporten svarar ej på mail så tänk er för innan ni beställer här. Nu har det gått 2 mån sen felanmälan-inget svar.

Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Mycket oseriöst företag, VARNING! 1. Först gör Zave flertal fel vid installationen av Panasonic luft/vatten värmepump vilket gör att den tillslut totalhavererar. 2. Sen gör dom allt dom kan för att slippa åtgärda sina fel som är bekräftat av Panasonic och skyller ifrån sig och gör sig sen oanträffbara. 3. Zave gör allt för att inte lösa sin felinstallation och väljar att helt enkelt inte återkomma varken på telefon eller mail. 4. Panasonic har varit tvungna att gå in och lösa problemet.

Zave svarar:2023-09-20
Vi beklagar djupt att du har haft en så negativ upplevelse med oss. Det är verkligen inte vår standard att behandla våra kunder på det sätt du beskriver, och det här är inte den typ av service vi strävar efter att erbjuda. Vi tar detta mycket seriöst och kommer att granska hela händelsen noggrant för att förhindra att liknande situationer inträffar i framtiden. Ditt feedback är värdefullt för oss och vi ber om ursäkt för de problem som uppstått. Panasonic är en värderad partner för oss, och eftersom det är Panasonics fabriksgaranti som gäller för Panasonic pumpar som är beställda med installation från oss är det de som tar bestlut i garantiärendena och vi är tacksamma att de kunde ställa upp för att lösa problemet.
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Lätt att beställa och snabb leverans Sedan installation av Norrlands Kyl Och Värmepumpar AB som också fungerade bra Mycket bra service av den firman Nu återstår att se hur pumpen klarar vintern

Zave svarar:2023-09-20
Vi uppskattar att du tog dig tid att dela din erfarenhet med oss. Det gläder oss att höra att nöjd med ditt senaste köp. Vi arbetar ständigt för att erbjuda smidiga leveranser och kostnadseffektiva alternativ för våra kunder. Om du har frågor eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde oss!
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Trevligt bemötande både hos Zave och hos installatören. Allt var var klart på mindre än två veckor från beställning till installation. Har ingenting att anmärka på.

Zave svarar:2023-08-28
Tack så mycket för din positiva feedback! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår service och att allt gick smidigt från beställning till installation. Om du har några frågor eller behöver ytterligare support i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Tack för att du valde Zave, och ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Zave AB
Gästanvändare
OKRedigerades ett år sedan

Customer service is fast. I had troubles ordering as a non-Swedish resident. It did take several days to work out that the reason the webform was not accepting my details was that I included ROT tax reduction (as recommended by Zave), When excluded, I could order without a Swedish SOFI number

Zave svarar:2023-08-28
Hello! We do apologize for the confusion and we thank you for the score you gave us Best regards Zave AB
Gästanvändare
UselRedigerades ett år sedan

Köpte en värmepump för en månad sen och de har ännu inte installerat den. Svarar knappt på mejl eller telefon. Köp inte från Zave om ni vill ha värme i ert hus

Zave svarar:2023-08-15
Hej! Vi beklagar verkligen att du haft denna upplevelse med oss. Det är inte den standard vi strävar efter och vi förstår din frustration. Vi har haft en ovanligt hög efterfrågan den senaste tiden, vilket har påverkat vår svarstid och installationsplanering. Detta ursäktar dock inte den bristande kommunikationen. Vi ber dig vänligen att kontakta oss om du inte fått din pump installerad. Med vänliga hälsningar, Zave AB
Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

Bra stöd, råd och förståelse och tålamod, och bästa lösningen, stor tack för alla hjälp, mvh, kenneth

Zave svarar:2023-08-15
Hej Kenneth, Tack för ditt fina betyg och de vänliga orden! Det är alltid en glädje att höra att våra kunder är nöjda med vår service. Vi är här för att hjälpa till, och din feedback bekräftar att vi är på rätt spår. Med vänliga hälsningar, Zave AB
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Bra bemötande - snabb leverans - duktiga montörer - helt nöjd

Zave svarar:2023-08-15
Hej! Ditt positiva omdöme värmer verkligen! Tack för att du uppskattar vårt arbete och för att du gav oss det högsta betyget. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Med vänliga hälsningar, Zave AB
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 2 år sedan

Jag rekommenderar detta företag varmt! Fantastisk kundservice (Elias), mycket tillmötesgående jag fick utförliga svar på alla mina frågor.

Zave svarar:2023-08-15
Hej! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du hade en så bra upplevelse med vår kundservice och Elias. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service, och det är fantastiskt att höra att vi lyckades i ditt fall. Tack för att du rekommenderar oss! Med vänliga hälsningar, Zave AB

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Förskottsbetalning
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Zave AB

Organisationsnr: 559146-5355