Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Jem & fix
  • Alltid lågpris
  • Brett sortiment
  • Samma låga pris överallt
1.5Dålig
2 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
A
Alias joje
49 omdömen
UselRedigerades 6 månader sedan

21 maj 2024. 🗓️ Butik Klippan. Idag ville min fru lämna tillbaka en list, men personalen såg att det var någon defekt på denna. Inte konstigt. Det vimlar av lister med skavanker där. Det är bara att gå och titta i butiken 👀. Kolla själva vid besök. Men de vägrade ta tillbaka varan för att de hävdar att det är kundens ansvar om varorna är defekta. Jag förklarade vårt missnöje med detta klockan 17:30 ca. En ung kille i kassan verkade hålla med mej men kanske bara för fridens skull, ingen aning. Illa skött av personalen som med ledningens godkännande vägrade ta tillbaka varan. Varken koll på service eller ansvar. Hur tänkte de när de anställde dessa? 🤡 En blond ung tjej i personalen var dessutom otrevlig och ohjälpsam i övrigt när min fru ville hämta sin list lite senare. En kille pratade om att vi inte har bevis. Men flertalet lister har små skavanker. Är det kundernas ansvar? 👎🏽👎🏽👎🏽 Usel service. Gör om för rätt. Är öppen för förslag på lösning. 🧐" Edit 27 maj: För 6 dagar sedan kom detta mail som har inte följts upp av jem & tricks. "Tack för ditt mail. Ditt ärende har registrerats med ärendenummer j&f240515813. Vi arbetar under högtryck och hanterar ditt ärende så snabbt som möjligt. Vår målsättning är att besvara ditt mail inom 1-2 arbetsdagar och vi återkommer till dig, så snart vi har satt oss in i ditt ärende." Noterat: jag sett att jem & tricks längre ner skyller sin dåliga kundservice på läget i världen. Varför har inte alla företag dålig kundservice med tanke på att läget i världen oftast är illa?

R
Robert
4 omdömen
Uselett år sedan

Handlade bl.a 4st Kronljus LED i deras butik. När vi kommer hem visar det sig att konstruktionen på 2 av ljusen är såpass fel att dom inte går att sätta fast rätt i en ljusstake utan blir helt snea. Eftersom butiken ligger långt utanför stan är det väldigt svårt att ta sig dit så jag kontaktade företaget via deras hemsida och förklarade situationen. Vi hoppades att få hjälp men jag fick istället svaret att vi måste besöka butiken för att det helt enkelt bara är så. Kommer aldrig handla där igen!

Gästanvändare
UtmärktRedigerades ett år sedan

En eloge till jem&fix personal i Osby. Alltid hjälpsamma, vänliga och anstränger sig för att det ska bli bra. ❤️🥇

Gästanvändare
DåligRedigerades ett år sedan

Bra priser, men helt orimligt högt fraktpris för produkter som de ej erbjuder i butik utan måste köpas i deras närbutik. Vilket gör att priset inte blir så lågt egentligen! Skickat fråga till kundservice men de svarar inte.

C
Cyrix386
5 omdömen
Uselett år sedan

Bra priser på "en del" saker, kvalitet är lite "så och så", speciellt på säsongsvaror som kan ha rostangrepp och väldigt dålig passform. Köpte en grill där gallerna trillade ner då läppen på baksidan knappt stack utanför gallret, fick till svar att "ingen annan har klagat", hur man nu skall tolka det? Jag gav mig inte, så det blev att gå igenom tre paket innan där kom fram galler med läpp som precis lyckades hålla gallret, flyttar man grillen så trillar båda gallren ner. Givetvis så har dom haft klagande kunder, det såg man på öppnade paket. På helgerna så är support och vilja att sälja hyllvaror som kräver truck lika med NOLL. Men det är även det avhängigt på vilka som jobbar helg, där finns hjälpsam personal ibland, men det verkar som att dom inte blir kvar. Min erfarenhet gäller främst butiken i Laholm! Åker dit för priset någon gång, då utan att förvänta mig kvalitet, eller för den delen service.

Gästanvändare
Dålig2 år sedan

Priserna är ok, MEN! Kom till butiken i Sandviken och ville köpa 6 pallar pellets. Fick bara plats med 3 i taget och ville då betala för 6st så att jag kunde hämta 3 till inom 2 timmar! Fick svaret att man inte kunde ”boka” och var tvungen att ta med allt man köpt direkt. Betalade för 3 och åkte hem och kom tillbaka och ville köpa 3 till, då säger personalen att dom bara har 1,5 kvar för nån har bokat resten! Sjukt besviken på det. Troligen någon släkting/vän till personalen som bokat 😡. VÄLDIGT DÅLIG STIL!

Gästanvändare
Bra3 år sedan

Bra och billigt och bra bemötande och bra öppettider trångt i Kristinehamn om man ska köra drive in

Gästanvändare
Bra3 år sedan

Bra billigt och trevligt bemötande

Gästanvändare
Usel3 år sedan

Låga priset, men bedrövlig kundtjänst/service. Inget svar via mail på tre veckor. Inget svar på telefon (hänvisning). Ingen hjälp via meddelande på FB.

Jem & fix svarar:2021-07-13
Hej, Jag beklagar din dåliga upplevelse. Både vårt lager och vår kundtjänst har varit extremt överbelastade i en period på grund av det rådande läget i världen, vilket tyvärr inneburit oacceptabelt långa väntetider. Vi arbetar hårt för att komma till rätta med problemen. Mvh, jem & fix
Gästanvändare
Utmärkt4 år sedan

Bra priser och erbjudande

Om butiken

Jem & fix

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.jemfix.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Kommanditbolaget jem & fix

Organisationsnr: 969706-6331

Information hos allabolag.se