(500+)
Snabbt och enkelt köp. Bra pris och med frakt billigast. Låg gräns för gratis frakt om man kan vänta några dagar. Väntar nu på leveransen
Beställde produkter för över 2000:-, La in en kod FALLGIFT för att få bonus produkter när man handlade för över 1799:-. Till min stora förvåning vilket jag aldrig varit med om så när man betalar med presentkort så gäller inte det? Eller andra kampanjer går inte ens att kombinera. Presentkort är köpt för riktiga pengar och man får i gåvor i regel men det går alltså inte att nyttja eller räknas som pengar hos Nordic Feel utan det kallar som för en rabatt. Jag har aldrig hört något liknande utan presentkort är en form utav betalning och ingenting annat då det är köpt och har ett värde på den summan man har. Aldrig mer Nordicfeel om detta är hur ni har er policy. Tjejen på kundtjänst var trevlig men synd om henne att behöva ta såna här diskussioner med kunder som rent av blir lurade. Köper man ett presentkort för 1000:- så är det värt 1000:- hur ni än vill ha det till att vara, men enligt er så är det en rabattkod. Väldigt dåligt.
Undvik Nordicfe – Felaktig produktinformation och undermålig kundservice Jag beställde ett nagellack som enligt varukorgen och min beställningsbekräftelse tillhörde Infinite Shine-serien. När jag fick produkten och började använda den, märkte jag direkt att det inte stämde. Det visade sig vara en helt annan produkt än vad jag hade beställt. När jag kontaktade företaget påpekade de att bilden på produktsidan visade rätt produkt, men att texten i varukorgen och bekräftelsen hade felaktig information och fick information att jag fick skylla mig själv eftersom bilden var rätt. Detta är helt oacceptabelt och under all kritik. Som kund förväntar man sig att informationen i varukorgen och bekräftelsen är korrekt, eftersom det är där man baserar sitt köpbeslut. Trots detta hävdar företaget att de inte har något ansvar eftersom bilden var korrekt, vilket inte ändrar det faktum att jag fick fel produkt. Denna typ av hantering gränsar till falsk marknadsföring och visar en total brist på respekt för sina kunder. Jag vill starkt avråda alla från att handla här – de tar inte ansvar för felaktig information och har inte varit tillmötesgående i att lösa problemet trots tydliga bevis. Se upp om ni handlar här, och granska noggrant vad ni faktiskt får – det kan vara något helt annat än vad som står i varukorgen och bekräftelsen!
I recently ordered 3 products. About two weeks later I got a message from customer support of Eleven (not NordicFeel), informing me that two of them were not available, and they would only send the third. I responded immediately asking for a replacement to be sent instead, but my message was handled two more days later, after the order was already shipped. Delivery arrived one more week later, and contained a different product that the one I had chosen based on the photo.
smidigt. Nöyd md producter
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.nordicfeel.seFullständigt firmanamn: Nordic Web Trading AB
Organisationsnr: 556746-8904
Information hos allabolag.se