(500+)
Stundtals bra deals, men då deras policy är att om en vara i en sändning tar slut till de hinner packa så avbeställs resten av ordern känns det som att spela på casino att lägga en beställning. Har man tur får man bra grejer till bra pris. Har man inte så får man ordern avbeställd, missar det tillfälliga priset och så även möjligheten vid säsongsreor att köpa på erbjudande i annan butik. Kaaan vara baserat på något som just skedde... Kundservice gav felaktig info första samtalet och andra var ett konstaterande, ingen service. Kommer undvika i framtiden, vilket är tråkigt, för sortiment och erbjudande är bra.
Går endast att betala via deras egen betaltjänst Elpy, som inte erbjuder något sätt att betala utan extra avgifter. (t.ex. kortbetalning) Så trots en attraktiv vara till ett attraktivt pris så väljer jag att avstå.
Fel vara levererades i en förpackning för rätt vara. När returen ska till så skulle dom stå för frakt men den var ej bortplockad på fakturan. Lyckades ringa å få bort den men när då rätt vara ska beställas (måste köpa den och få en retur på första beställnignen) så är mina 25% rabatt borta som gällde på ursprungsbeställningen. Bara trassel. Inte igen
Sämsta butiken jag varit med om. Handla inte hör. De makulera min beställning med reavara. Och vägrar säg varför i telefon. De bara säger att de inte kan göra något för de kan inte se varför den är makulerad . Bara lögner. Sedan kommer mail om kreditupplysning till mig som de gjort helt i onödan. (Hög kreditvärdighet). Aldrig mer . Rekommenderas ej
Urusel kundupplevelse. Jag beställde 4 st fat från Ellos som hade en angiven leveranstid på 6-8 dagar. Över en månad senare hör jag av mig och frågor om status på min order och frågar varför jag inte tagit emot den än, varpå de svarar att mitt paket har försvunnit och att de inte kan spåra den längre. Kommer sannolikt aldrig kunna handla från Ellos igen
Köpte flera saker från Ellos. Mattan för 3500 kr var i sämre kvalite än något från Dollars. Soffbordet för nästan 4000 kr var som ett barnbord med plywoodskiva och påkläddad färg. De tog inget ansvar för att soffan som skulle returneras hämtades utan jag förlorade en semesterdag och kommer förlora en till för att sitta hemma och vänta. Ellos har gått från ett välrenommerad företag till att sakerna ser ut att vara från Wish
Beställde varor och skrev upp mig för nyhetsbrev för att få 10% rabatt på köpet. Fick dock ingen rabattkod skickad av någon anledning, men la beställningen ändå då rabatten endast var ca 150kr. Dagen efter fick jag reklam om att de erbjuder 10% rabatt till ALLA kunder. Frågade därför om de kunde vara bussiga och kreditera rabatten, men Ellos meddelar att jag i så fall tvingas returnera varorna (som jag ännu inte ens tagit emot), betala returfrakten och lägga beställningen på nytt. Trots att det uppenbart kostar mer för Ellos att hantera returen än 150kr. Ett uppenbart försök att slippa ge den rabatt jag borde fått från början. Den här sortens fyrkantiga logik förtjänar en etta i betyg.
Snabb leverans. Gratis och tydliga returer. Kundtjänst som svarar snabbt och adekvat och får problemet löst. Bästa!
Bra produkter och snabb postgång.
Väldigt dålig kvalite på termotaits
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.ellos.seFullständigt firmanamn: Ellos AB
Organisationsnr: 556044-0264
Information hos allabolag.se