Vad tycker du om Furniturebox?
Dåligaste kundservice:((
Mycket besviken på kundtjänst. Efter ca 5 månader ! kom ett lev.besked. Hoppas att innehållet stämmer.
2/5 varor var trasiga vid leverans och vi har fortfarande efter över 3 veckor inte fått ersättningar för detta trots reklamation och dylikt. Vid samtal så rör man sig en köplats var 40:e minut (ingen överdrift) och de är långsamma på att svara på mail också. Vårt köksbord vi beställde var fint, men det är inte värt det när allt annat är så otroligt dåligt....
Snabb leverans och stort utbud. Trevligt bemötande vid telefonkontakt
Jag gillar Furniturebox för det finns något som alla gillar. Brett och fint sortiment. Jag rekommenderar alla att handla därifrån.
Enkelt,hoppas bara varan är bra.
Det är enkelt, bra med alternativ man hittar precis det man vill ha.
Tyvärr den sämsta nätbutiken jag upplevt.
Usel kundtjänst. Fel delar vid leverans och svarar ej på när eller om jag kommer få rätt delar. kommer aldrig använda mig av furniturbox igen!
Har inte fått full leverans. Omöjlig kundtjänst och superlångsam reklammationshantering. Ingen återkoppling och ändlös väntan på svar i kundtjänsten. Ingen vet var leveransen är och ingen möjlighet att kommunicera med reklamationsavdelningen direkt. Ringt flera gånger men ingen återkoppling.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.furniturebox.seFullständigt firmanamn: Home Furnishing Nordic AB
Organisationsnr: 556780-9685
Information hos allabolag.se