Prisjakt
Annons
  • Nilssons i Svedala

    (4)

  • se
1.8Dålig
1 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

R
Rachid
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Orkar inte skriva allt denna ÅF ställt till med men håll er borta från att köpa här. Lovar saker och satte mig i skiten. Experter är de däremot på att skylla ifrån sig. Pinsamma.

Nilssons i Svedala svarar:2024-11-26
När man lägger en order med felaktig adress och sedan godkänner den till transportbolaget så tycker jag inte vi är ansvariga för de problem som uppkommit. Beklagar att affären inte blivit som du önskat men hoppas att möbeln fungerar fint för dig.
Gästanvändare
Dålig3 år sedan

Kan tyvärr inte rekommendera denna ÅF. Vi köpte en fåtölj som var skadad vid leverans. ÅF hänvisade oss till speditören och att vi var skyldiga att kolla varorna på gatan innan vi skrev på mottagandekvitto. Det funkar ju inte att besiktiga en fåtölj som levereras till tomtgräns innan man skriver på, det fattar vem som helst.

D
DasErdbeerkuchen
13 omdömen
Utmärkt5 år sedan

Jag köpte två sängbord från Nilssons i Svedala på en onsdag förmiddag, fredag eftermiddag fick jag sms om att försändelsen var framme på mitt närmaste DHL-utlämningsstämme. Mycket snabb leverans. Lamporna kom förpackade med endast bubbelplast kring lampornas förpackning, dock mycket bubbelplast, så det fanns ingen större risk för fraktskador. Jag har inte behövt kontakta butiken och kan därmed inte uttala mig om deras kundtjänst.

f
farsan-
32 omdömen
UselRedigerades 11 år sedan

Beställde ett bord och stolar från denna butik blev lovad en leveranstid på ca 6-8v. Efter 9v ringde jag och undrade vart mitt bord blev av. Tyvärr så hade det blivit 3v sent. Hörde av mig igen efter 4v och fick som svar att det va ytterligare sent. Efter ytterligare förseningar och lovord om kompensation fick jag bordet efter totalt 3månaders väntan. När jag väl skulle hämta bord och stolar så fanns bara 6 av 8 stolar i lager (stolarna skulle ha funnits på lager hela tiden påstod dom). Eftersom jag va tämligen trött på att vänta så tog jag hem de 6 stolarna mot att dom skulle återkomma med leveransbesked dagen efter... vilket dom givetvis inte gjorde. Fyra dagar senare utan att dom, trots påtryckningar, inte kunnat lämna ens en leveranstid så lämnade jag tillbaka de 6 stolarna och behöll bordet eftersom jag redan monterat upp det. Kanske dumt av mig, men faktiskt förhoppningar om bätte service efter denna långa, tragiska, hantering av butiken. Jag fick hela tiden jaga butiken och fråga efter information eftersom dom notoriskt inte hörde av sig när det va ytterligare försenat. Detta va sista gången jag handlade hos Nilssons i Svedala. Normalt sett så tycker jag det är roligt att få hem nya saker men inte denna gång. Var gång jag använder bordet så påminns jag av denna katastrofala köpupplevelse.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nilssons Möbler i Svedala Aktiebolag

Organisationsnr: 556310-4586