16" Spectre har en svensk layout där | ligger på L, i kombination med en massa shiftknappar. Dom har helt enkelt tagit bort ett par knappar för att få en snygg look. Det är helt omöjligt att använda och den sämsta läsningen jag någonsin sett. Är du utvecklare - undvik denna modell till varje pris.
Beställde bland annat en boxboll från fitshop.se (som väl är samma sajt). Blev orolig då dom utlovade leverans till hjul och inget verkade hända men allt kom fram i tid. Jättenöjd! Hade blivit full pott om leveransen varit lite mer tydlig.
Hyfsade priser, bra utbud, snabb leverans. Jag reklamerade en cykellampa som visade sig vara defekt. Omedelbart svar, omedelbar åtgärd, inget strul. Extremt positivt överraskad. Så ska det gå till! Edit 20170412: "Beställ idag, vi skickar imorgon" betyder bara att dom aviserar Postnord om att det finns paket att hämta. Senaste beställningen beställdes på söndag, aviserades på måndag men Postnord fick det inte förrän på onsdag. Varorna fanns i lager. Och sedan skyller dom på Postnord.. som om dom inte skulle scanna paketet när dom tar emot det. Dåligt. Har övervägande bra erfarenheter trots allt, annars hade det blivit lägre betyg. Edit igen: Postnord har transporterat paketet från Lubeck till Toftanäs över lunchen och uppdaterat leveranstiden. Dvs det var Postnords fel trots allt. Jag sätter mig på skämskudden och återställer toppbetyg till Bikester. Postnord, ständigt detta Postnord.
För seriös användning duger det inte alls. - Överföringen alternativt känsligheten gör att den missar bokstäver / shift-tryck, trots att mottagaren sitter i skärmen 50cm bort. - Dålig känsla, det känns obekvämt att skriva (jag skriver fort med alla fingrar). Osäker på exakt vad det beror på. Plus är att det känns gediget och är snyggt, frånsett loggan på mellanslagstangenten. För sällananvändning duger det förmodligen utmärkt, skriver man mycket och ofta skulle jag inte rekommendera det alls.
Top notch, ändrade ordern via email efter beställning och det gick utmärkt. Snabb leverans. Såhär ska det vara!
Jag tyckte till en början att TVn var grym. Bilden helt OK för min del, SmartTV använder jag inte (AppleTV), ambilight var överraskande bra (min första). Men efter en månad började Ambilighten flimra på vänster kant. Fint, supportärende, men det visar sig att Philips inte kan reparera den... kom igen, årsmodell 2013 och det finns inga reservdelar? Vilket skämt. Så nu har jag blivit krediterad och TVn hämtas upp. Några alternativ finns inte i prisklassen (jag köpte den för 15000kr på komplett, där dom är slut) och jag blir tvungen att lägga tid på att leta upp något nytt, och tills dess står jag utan TV. Sjukt dåligt och jag kommer att undvika Philips i fortsättningen.