Jag beställde skor den 18 augusti, efter många om och men kom dom fram i går 19 september. Det gick två veckor och jag fick aldrig något paket ringde upp och då hade paketet kommit fram och även skickats tillbaka direkt, fick aldrig någon avisering att det varit framme. Detta fick jag reda på när jag ringde upp företaget, dom skulle såklart skicka det igen till mig, bra tänker man. Jag fick efter en vecka en avisering från postnord att jag kunde hämta ut varan, åkte till stället varpå varan inte fanns där. Dom i butiken hhölpe med att söka och då hade paketet levereras till en adress i Danmark. Jag ringde upp igen dom ursäktade sig och sa att den kanske hade blivit felsorterat men att dom skulle skicka det igen. Det gick en och en halv vecka, så kom dom. Genom alla telefonsamtal har det inte funnits någon serviceminde alls, har själv jobbat i service branschen halva mitt vuxna liv och har aldrig betett mig liknande. Gör man fel, och fel gång på gång på gång så måste man erbjuder det lilla extra för att behålla kunder. Det finns inte på världskartan hos Unisport, mig har ni förlorat som kund och tyvärr skapas ringar på vattnet.