Köpte en nätverkskabel hos er den 27:e Nov. Leveransen skulle ge via Instabox. Allt verkade lugnt fram tills någon timma innan utlämning. Fick uppdatering av Instabox-leverantören att paketet var för trasigt, så varan skulle skickas tillbaka och att dem skulle meddela er detta. Väntade några dagar utan att höra något. Hörde av mig till kundservice om detta och dem skapade ett nytt ärende, då jag förstod att detta skulle ta tid så köpte en ny nätverkskabel hos teknikdelar som var lite längre en den första. Denna gången valde jag PostNord som leverantör. Paketet dök upp ganska omgående som registrerat via Postnord-appen. Mer än en vecka senare så har inga uppdateringar om leveransen skett (varan ej sökt upp till PostNord?). Fick svar från Teknikdelar att jag skulle bli kompenserad med en ny nätverkskabel i samma storlek som den andra kabeln jag köpte. Denna har inte ens blivit registrerad via Postnord-appen. Frågan är nu om jag får en eller två st nätverkskablar som jag betalat för och hur långt tid detta tar. Kan tillägga att jag beställt varor från Temu som kommit fram snabbare och smidigare.