Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

vestis

Medlem sen 2006-04-30
2
Bidrag
2
Hjälpsamröster
Solhem Inredning
v
vestis
2 omdömen
Usel4 år sedan

Detta är tyvärr den mest bedrövliga service jag varit med om! Beställde konsoler 2021-01-02. Leveranstid 2-4 dagar står det på hemsidan. Får också info från fraktbolag att de ska hämta konsolerna, så förväntar mig att de ska komma när som. Den 15:e får jag reda på att de inte har konsoler i lager alls. Dessa är under produktion. Det tog tydligen 2 veckor att komma fram till detta. Jag erbjuds att få köpa butikens visningsex om det var brottom. Jag svarar samma dag att ja, det är bråttom och att vi kan tänka oss butikens visningsexemplar. Får ingen feedback på mejlet. Jag svarar igen både den 19:e och 23:e och undrar hur det går. Inget svar. Idag ringer jag och undrar hur det går. Får till svar att de brukar svara alla kunder samma dag som mejl kommer. De hittar mitt mejl från den 23:e, men kan inte förklara varför jag inte fått svar på något av mina mejl. När jag undrar om de inte tycker att det kan vara rimligt med någon kompensation, t.ex. halva priset, när jag fått vänta nästan en månad istället för 2-4 dagar då jag dessutom accepterar att få visningsex samt inte fått svar på något av mina mejl hänvisar de till att det tyvärr inte är möjligt och att de faktiskt måste anstränga sig jättemycket för att skicka de från butiken och att jag får vara nöjd med det. När jag undrar om det verkligen är det bästa de kan göra (börjar bli irriterad här, vilket förstås inte är okej, men jag har svårt att acceptera att de menar att ansträngningen att montera ner och skicka begagnade konsoler ska tas som kompensation) får jag istället höra att jag inte ska få några konsoler alls. När jag frågar om det finns någon annan jag kan få prata med så finns inte det. Här får jag luren slängd i örat på mig och sekunden senare får jag mejl om att de makulerat min order. Super, tack för ett toppen-bemötande! Tyvärr finns produkten bara hos Solhem, annars hade jag kunnat lösa detta med annan butik redan när de kom på att de inte hade varan i lager efter två veckor... MVH Johan

CyberPhoto
Utmärkt
(500+)
v
vestis
2 omdömen
UtmärktRedigerades 10 år sedan

Jag har handlat på Cyberphoto ett antal gånger och även behövt reklamera en vara köpt därifrån. Aldrig har jag stött på minsta bekymmer eller tvekan när det kommer till hur man ska bemöta kunder - med service som överträffar den i vilken fysisk butik som helst. Idag har jag varit extra jobbig. Sitter utomlands och ska beställa ett antal saker, men jag vill ändra "lite" i deras alltid prisvärda paket. Även varit stressad då leveransen behöver komma fram i tid. Inte bara har ni på Cyberphoto (i det här fallet Rolf) stått ut med alla mina idéer, ni har i varje fall gjort mig mer än nöjd. När det till sist blev lite rörigt och en kameraväska glömdes bort (och jag är inte övertygad om huruvida den var tänkt att ingå i det redan bra priset eller inte, men jag hade uppfattat det som att den skulle det), löstes även detta med en separat och helt gratis leverans av även denna. Prata om service på högsta nivå! Ni behöver inte fundera en extra gång innan ni handlar på Cyberphoto, alla som jobbar där kommer ge 100% för att göra dig till en nöjd kund!