Har inte Klarna utan någon annan variant som inga andra använder. Skickar inget kvitto. Ingen möjlighet att kontakta kundservice via mail.
Går inte att ansluta till nätverket trots att jag följer anvisningarna. Kör 2,4 och har även testat AP mode. Tydligen vanligt fel på dessa enligt info på Reddit. Edit: Nedis support tillhandahöll en annan instruktion och då funkar det att ansluta. Extremt dålig räckvidd tyvärr. Edit 2: Den har funkar rätt OK ett tag nu. Skruvar upp omdömet till ***.
En tämligen trött router. Min fem år gamla Asus, som gick sönder, körde ju åttor runt den här.
Bra ljud, bra ANC (utom för vindbrus). Batteritiden känns så där. 6 timmar med mycket låg volym i så fall.
Köpte för att få något bättre än den erkänt usla kameran i min iMac. Den här är lika dålig.
Nu är det inte den här modellen som jag har, men jag kan säga att jag köpte en liknande Tefal ångstation 2007 och den har varit kanonbra under alla år. Lite slitage på sulan, men det beror nog mest på att vi har kört konstfiber med för hög värme några gånger. Jag skulle inte tveka att köpa en Tefal igen!
Bra look and feel, men riktigt buggiga. Avvakta några firmware-versioner så kanske de kan bli användbara. (testat med iPhone och iMac) Edit: Jabra har ännu inte fått ordning på mjukvaran. Appen hittar lurarna kanske en gång av tio.
Jag beställde ett par Sonos One och försökte koppla in ikväll. Jag har nog kopplat in runt 50 olika prylar i nätverket: laptops, servrar, iPad, mobiler, Chromecast osv. Inget strul öht. Förrän nu. Sonos går inte att koppla in trådlöst, trots alla alternativ som appen erbjuder. Kan det bero på att jag har accesspunkter i nätverket? Efter lite Googlande visar det sig att Sonos bara funkar med AP om man kör samma kanal på alla. Tjena! Vilket pajassystem! Uppdatering: Det funkar inte ens om man kör samma kanal Edit 1 år senare: Har fått igång skiten eftersom vi flyttat och inte längre har AP. Fortfarande en dålig lösning. Obegripligt att Sonos är så stort med tanke på hur dålig lösningen är. Måste också klaga på appens Spotify-integration: Listar man alla album så kommer de i en slumpmässig ordning, inte sorterat efter artist eller albumnamn. Enligt Sonos så beror det på att listan kommer osorterad från Spotifys API. Hur svårt vore det för Sonos att sortera den listan?? Att lista alla artister från Spotify går inte om någon trodde det.
Har två One och två Play:1 hemma. Obegripligt att Sonos är så stort med tanke på hur dålig lösningen är. Måste också klaga på appens Spotify-integration: Listar man alla album så kommer de i en slumpmässig ordning, inte sorterat efter artist eller albumnamn. Enligt Sonos så beror det på att listan kommer osorterad från Spotifys API. Hur svårt vore det för Sonos att sortera den listan?? Att lista alla artister från Spotify går inte om någon trodde det.