Nja, vissa fraktalternativ tar verkligen lååång tid. Så, om du vill ha varorna snabbt rekommenderar jag dig att dubbelkolla hur lång tid de uppskattar att frakten ska ta. I mitt fall var det 3-6 dagar och 6 dagar var just vad det tog. Lite långsamt tycker jag för ett så pass stort e-handelsföretag.
Otroligt snabb frakt! Kan verkligen rekommendera den här butiken till alla datorbyggare.
Helt perfekta cykelskor för vintern. Vare sig du pendlar eller tränar så funkar de här skitbra. De håller värmen jättebra. Storleksmässigt körde jag på stl. 44 som jag också har på mina övriga cykelskor (Shimano). Det är mer luft i de här än i mina övriga skor vilket är bra för att hålla fötterna varma. Förutom att hålla fötterna varma så håller skorna dig även torr. Jag brukar efter varje pass göra rent cykeln med slang. Då passar jag också på att spola av skorna utan att bli blöt. De här skorna är verkligen toppen för det priset som de ligger ute till nu (precis under 1000kr på XXL). Själv anser jag mig vara en montionär som tränar, äter och sover cykel. Men, jag är inte elitsatsande då jag inte deltar i lopp i tävlingsklassen utan i motionsklassen. Så, då vet ni lite mer om vem som har testat skorna ;)
Kanske inte de lägsta priserna. Men, alltid värt att kika Bikester vid köp. Inte den snyggaste och smidigaste sidan. Men, det tar man igen på en mycket trevlig och hjälpsam kundtjänst.
Otroligt prisvärd och välljudande airplay-högtalarenhet. Mycket enkel att installera via webbgränssnittet. Kräver att man äger en IOS-enhet.
Jag skulle fynda på Boozt.com rean och hittade där en jättefin skinnjacka. Shoppade vidare lite och la till några fler varor i min varukorg. Glad över mina fynd går jag till kassan för att betala. När jag ska slutföra köpet märker jag att skinnjackan har ryckts från min varukorg! Hur kan man göra så i en e-butik? Att man saluför en jacka till ett bra pris och sedan rycks den bort. Det är som att stå i kön i en fysisk butik och vid kassan märker du att personalen sliter bort din vara ifrån dig. Uruselt! Jag har försökt att nå Boozt.com de senaste dagarna för att få det här förklarat för mig. Att de skulle kunna se i sina loggar eller något annat vad som hände. Jag har inte hört något alls från dem. Trots att jag beskrev vad som hände samt gav dem länken till varan. Ja, för varan låg kvar i butiken flera timmar efteråt... Kan det ha varit en lockvara? Jag kan INTE rekommendera den här butiken. Boozt.com har tagit e-handeln tillbaka till 90-talet.
De påstår att de har saker i lager som de efter beställning återkallar och försöker sälja på en andra produkter. Känns oseriöst att locka över folk till sin butik på det här viset... Alternativt får de se till att ha bättre koll på återförsäljarens lagersaldo. Jag kommer tänka till både en och två gånger innan jag beställer här igen. Mest troligt gör jag det aldrig igen. Är ju bara bortkastad tid när man kan beställa från mer säkra handlare.
Perfekt vinterkänga för lek med barnen i snön! Helst då det är "gummistövel" nertill. Än så länge har de varit varma och goa. Dock inte hunnit prova dem när det är extrem-kallt ute. Men, då behöver ändå "alla" skor extrastrumpor i sig. Kan varmt rekommendera den här kängan! Själv fick jag mina för 499kr på Brandos efter rabattkuponger och annat :)
Jag recenserar endast webbshoppen. Beställde varor som fanns i lager (centrallagret) för att hämta ut i butik. En vecka senare har jag fortfarande inte fått mina varor för uthämtning i butik. Det här är alldeles för dåligt Intersport. Se på Stadium där det tar ett par dagar och lär av dem. Annars kan ni lika bra sluta med e-handel och endast fokusera på fysiska butiker. Synd dock då webbutiken är rätt snygg.