Prisjakt

Mr Jones

Medlem sen 2006-11-29
34
Bidrag
13
Hjälpsamröster
Luftbutiken
M
Mr Jones
34 omdömen
UtmärktRedigerades 7 år sedan

Riktigt nöjd med både snabb och bra leverans. Kundtjänst hörde dessutom av sig om leveransdag.

Teknikdelar
Utmärkt
(500+)
M
Mr Jones
34 omdömen
DåligRedigerades 8 år sedan

Efter att ha väntat i 5 dagar på produkter som fanns i lager så skrev jag och frågade. Fick då som svar att de inväntar en produkt. Bra att meddela det till mig om ordern är restad i så fall. Inte OK idag när andra leverantörer levererar övriga varor dagen efter och lämnar meddelande om ev. restorder.

Samsung Galaxy S7 Edge SM-G935F 4GB RAM 32GB
Full Star 1
4.3
(103)
4 306 kr
M
Mr Jones
34 omdömen
Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 8 år sedan

Jag köpte den för två veckor sedan, men eftersom den är hal så tappade jag den i vårt trägolv vilket gjorde att den sprack både fram och bak. Garantin tar ingenting! Värdelöst med en telefon för över 8000:-.

Asus EA-AC87
Full Star 1
4.5
(2)
M
Mr Jones
34 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Half Star 4Empty Star 5
Redigerades 8 år sedan

Uppdaterad: Fått en ny router från CDON (tack för det) som fungerar mycket bättre. Fortfarande inte lika bra som andra produkter från Asus, men jag är nog bara bortskämd. Fungerar dåligt som accesspunkt för mig. Bootar om flera gånger i veckan och tappar kontakten med klienterna. Finns ingen ny firmware som det gör till mina andra Asus routers (och ingen firmware alls till Windows 10). Finns inte heller listad på Asus svenska hemsida, vilket tyder på att produkten inte är 100. Skickas tillbaka.

Buildor.se
Dålig
(500+)
M
Mr Jones
34 omdömen
BraRedigerades 9 år sedan

Jag beställde en parasoll som gick sönder efter en vecka. Har väntat på reklamationen över en månad och trots påstötningar inget resultat. Riktigt dåligt! Edit: Efter inlägget så har Bulidor tagit tag i reklamationen på ett riktigt bra sätt. Hört av sig, förklarat problemet och löst det med sin underleverantör. Bra där! Får ett nytt parasoll.

Philips 55PFS7109
Full Star 1
2.7
(7)
M
Mr Jones
34 omdömen
Half Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
Redigerades 10 år sedan

Jag har inte så stor erfarenhet av nya smart-TV, men den innehåller väldigt mycket funktioner. Är inte så känslig vad gäller bild så jag tycker att bildkvaliteten är riktigt bra också. MEN, de funktioner som den är späckad med fungerar tyvärr inte. Jag har läst om den nya firmwaren och det är tydligen mycket sämre än tidigare. - Otroligt seg i många delar, tar två sekunder att byta kanal/gå in i menyer m.m. - Ljud ut via ARC till soundbar fungerar väldigt sällan. - Hela TV:n hänger sig. - Kan inte spela upp via dator eller mobil med DLNA eller nya funktionerna i Windows 8.1. - Kan inte pausa i uppspelning från DLNA enheter. - Inspelade program kan inte spelas upp via hårddisken. Så tyvärr så får den gå tillbaka.

24.se
Bra
(500+)
M
Mr Jones
34 omdömen
UtmärktRedigerades 10 år sedan

Snabb och bra service och riktigt låga priser. Letade efter en laddare till min Samsung dator och det fanns en för 169:-. Funkar kanon - laddar snabbt och är liten.

Länna Sport
OK
(500+)
M
Mr Jones
34 omdömen
DåligRedigerades 11 år sedan

Vi skulle ha cykeln till sonens födelsedag. Ni skrev 1-3 dagar på webben. Det tog 4 dagar innan ni skickade = vi hann inte till födelsedagen.

Asus RT-N66U
Full Star 1
4.4
(165)
M
Mr Jones
34 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Empty Star 5
Redigerades 12 år sedan

Mycket bra router med fantastisk hastighet, vilket är det viktigaste. Däremot saknar jag lite på deras firmware. Efter flera uppgraderingar så går det fortfarande inte att uppdatera bilden med DHCP listorna. Knappen fungerar inte. Hur svårt kan det vara? Printservern fungerar inte heller som jag vill, men det gör kanske ingen?

Ginza
OK
(500+)
M
Mr Jones
34 omdömen
UselRedigerades 12 år sedan

Beställde på faktura för en gångs skull. Jag betalade in den EN dag för sent och fick en påminnelse på 50 kronor som skulle betalas in. Då jag var bortrest och kunde inte betala påminnelsen. Nu fick jag ett inkassokrav den 18/5 som skall vara er tillhanda den 23/5. 5 dagar! Dessutom över en helg. Inkassobeloppet är nu uppe i 210 kr. Kontaktade Ginzas kundtjänst som bara hänvisade till Klarna. Det är ju med Ginza jag gjort affären. Dåligt! Tipset är att ge längre kredittid och sluta arbeta med kreditbolag. Eller ta bort fakturalternativet helt. Märkilgt agerande idag när de flesta leverantörer är lika och man bara kan byta. Kan rekommendera Dustin :-)