Bra ifall du vill ha en lite mindre micro, dock så blev det glapp i ratten efter några år. Det går fortfarande att köra igång den genom att trycka på start.
Har flera sådana, gör det den ska göra, dock lite dåligt av TP-Link att skapa Kasa och Tapo som styrs av olika appar från samma företag
Har flera sådana, gör det den ska göra, dock lite dåligt av TP-Link att skapa Kasa och Tapo som styrs av olika appar från samma företag
Hade Deco X20 innan, denna fungerar minst lika bra. Dock så agerar inte alla enheter som main. Bättre inställningar Märker ingen skillnad på hastighet eller täckning jämför med Deco X20 Så köp om du önskar dig lite mer inställningar jämför med andra "enklare" mesh
Ägde Deco M5 innan och bytte mig till Wi-Fi 6 inga problem, enkelt att sätta upp med mobil app. bra med 24/7 skydd, mkt bättre täckning efter installation. Inte behövt att göra omstarter Lite enklare settings
inga problem, enkelt att sätta upp med mobil app. bra med 24/7 skydd, mkt bättre täckning efter installation. Inte behövt att göra omstarter Lite enklare settings
Inte mkt att säga, den fyller sin uppgift. fungerar enligt förväntan
Grymt nöjd med den, har haft mindre modeller, tar bort 1 stjärna för den är jobbig att diska. Det går att köra den i maskin, men blir aldrig riktigt ren. Ja pommes blir krispig, svårt att få salt att fastna
Grymt bra kamera som fyller mina behov, självklart inte den bästa då R5, R6 finns
Beställer en del till barnvagnen som ska komma dagen efter, betalade extra för frakten för att den skulle komma snabbt. Dag efter dag så får man nya meddelanden om att den är försenad, sjukdomar och nu sist gick bilen sönder. Det är knappast mina problem, om det är förseningar. Sköt er jobb. Får ta kontakt dagligen med BabyWorld, inget från deras sida. Fick förslag om att skicka ut ny via annat transport företag som jag sa ja till, men det tyckte de inte var så smart för paketet hade kommit fram till terminalen och tog då beslutet att inte skicka ut ny. Där har den fastnat i dagar. Nu får man svaret att vi håller tummarna, eller det har fastnat i terminalen. Ok, jag bryr mig faktiskt inte, var är paketet som skulle komma dagen efter. Sjukt dåligt, ingen initiativ utan vi håller tummarna så får du som kunden ta och följa upp så du får dina saker för vi tar inget ansvar och hoppas det löser sig. Update 230310: Det kan tyckas att detta inte har med BabyWorld att göra, men kan ändå inte bortgå från att BabyWorld har totala ansvaret här, varför. Jo, när jag kontaktar speditören så säger de, ta kontakt med e-handlaren om du har synpunkter. Vi hjälper dig å spåra var paketet är, och självklart en massa bortförklaringar till varför paketet är sen. Äntligen kom paketet fram, tisdagkväll blev till fredagkväll, försenat, sjuka och sen gick bilen sönder. Inte nog med det, du får anställa en tolk för att förstå vad de säger plus skriva in ditt eget namn sen signatur (ja du läste rätt för deras system eller han som jobbar skriver inte in det först) och öppna porten och dörren även om du angett portkoden och ställt in att du vill att paketet ska lämnas utanför dörren utan att man ringer på. Så ringer de på, iaf när paketet äntligen kommer fram flera dagar försent. Varför ens fråga om alla dessa saker när de ändå bestämmer sig för att göra som de vill, ringa på i porten och sen ringa på i dörren. Speciellt efter att man så enkelt har lagt barnen på 1 min så att de kan väcks av en speditör som varken klara av att läsa instruktioner eller göra sig förstådd för att göra det igen på 1 min.