(14)
Två gånger har varor jag beställt och betalat för visat sig inte finnas i lager. Dock har återbetalning (via Paypal) kommit snabbt. Men de verkar ha ett icke fungerande ordersystem. Den gången varan verkligen fanns i lager fungerade beställningen bra.
Smidig hemleverans. Bra skor i storlek 48.5 som är svår att hitta hos andra leverantörer. För oss med stora fötter.
Beställde 2 par skor och en tröja. Tröjan fanns inte med. Efter kontakt med dom, så sa dom att tröjan är skickad. Därför kan jag inte få någon ersättning.
Är omöjligt att få kontakt med kundtjänst. Mail besvaras inte ens. Dessutom är det riktigt dålig kvalitet på skorna där sömmar mm gått sänder efter bara ett par månader. Håller sämre än sämsta kinesskorna från Wish men kostar 10ggr mer . Så aldrig mer något från Reebok eller dess ägare Adidas för min del.
snabb leverans, lätt att få kontakt med kundservice, mycket professionell
Köpte skor som gick sönder efter ett par månaders användning. Reebok svarar inte på e-post och att skicka in meddelande via kontaktformuläret går inte heller eftersom den länken (väldigt lägligt) är ur funktion och har varit så under lång tid. Inte heller på ägaren Adidas sida kan man kontakt dem eftersom även deras kontaktformulär leder till en trasig sida. Uruselt!
Har beställt 5 par skor, alla fanns på lager, i de valda storlekarna. Leveransen sattes till 10 dagar efter, ok det kan jag acceptera. På leveransdagen fick jag ett mejl att "Vi beklagar men vi har förseningar på lagret som påverkar din leverans.". Nu när jag kollar status så står det "Datum tillgängligt så snart artikeln är klar för sändning" på alla produkter som är med i beställningen. Trots att alla var lagervaror. Verkligen dåligt, det är inget man förväntar sig från ett så stort och känt märke.
Helt bedrövlig, okunnig och icke lösningsorienterad kundtjänst. Om du stöter på problem med din leverans eller retur så måste du tyvärr kontakta kundtjänst. Räkna inte med hjälp. Bristfällig förmåga att felsöka, dålig återkoppling och ingen som helst vilja att hjälpa dig som kund. Tragiskt dåligt av ett sånt etablerat varumärke.
Bra priser, snabb leverans, men tyvärr bedrövliga när det kommer till retur. Beställde par skor som tyvärr inte föll i smaken. Skickade tillbaka dessa samma dag. Nu har det gått två veckor och jag har inte hört ett ljud, ringde och fick reda på att jag skulle vänta lite till. På det kommer kryptiska mail från deras "customer service" som meddelar att ärenden kommer stängas om 2 dagar. Jag har ingen aning om vad det är för ärende. Väldigt oklart om det är kopplat till min retur. Beställer du från Reebok så är det bara hålla tummarna för att du slipper göra en retur. Då börjar förvirringen.
Är Les Mills-instruktör och uppskattar 25% rabatt på alla träningskläder (allt?). Det är smidigt att ha allt under en flik för just Les Mills egna kläder. Önskvärt vore att de packar och skickar snabbare - ibland dröjer det flera arbetsdagar och man undrar om de har lite för mycket fikapauser. Nackdel är att det också skickas från Tyskland och de envisas med UPS som aldrig bryr sig om att komma upp till min lägenhet utan lämnar paketen på Service Point (dock 4 minuters gång så ingen fara men rätt ska väl vara rätt?). Vid retur var det smidig och snabb kundservice.
Butiken finns i Nederländerna. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Fullständigt firmanamn: ADIDAS INTERNATIONAL TRADING B.V.
Organisationsnr: 502059-9345
Information hos allabolag.se