(52)
Beställde en ring som skulle vara i lager, fick sen mail om att den inte fanns i lager utan det skulle istället ta 6 veckor om de skulle beställa den. Och de har heller inte vett att ändra lagersaldot då det fortfarande står att den finns i lager. Detta är en så otroligt lätt sak att åtgärda men istället låter man det genererar fler och fler dålig omdömen för butiken, helt i onödan. Totalt nonchalant.
Försöker gå till butiken för att beställa en klocka men avast antivirus blir tokigt och stänger sidan pga virusvarning....
Bästa priset i Sverige (Seiko-klocka) och snabb leverans. Så bra det kan bli alltså. Mitt första köp hos dem, men inte mitt sista.
Mitt paket skulle komma efter x dagar. När det passerat med några dagar hörde jag med dem, och de skyllde på att Postnord slarvat bort leveransen från leverantören. Vem vet om det är sant, men de borde åtminstone hört av sig och sagt att leveranstiden blir längre. Sen är de ganska purkna på telefon. Inte så service minded...
Köpte en jättefin klocka till tjejen som blev super glad! Bra service, snabba leveranser och bra priser. Kommer verkligen handla här fler gånger, tack!
Super snabb leverans, kom typ nästa dag
Fuskar med lagerstatus. Visar produkter som "Finns i lager" och när man går till hemsidan går de ändå att lägga i varukorgen och beställa. Vid kontakt med butiken säger de sedan att produkten är "beställningsvara" med flera månaders leveranstid. Dvs ej EJ i lager. Undvik!
Smidigt köp, smidig leverans och mycket prisvärt. Bra!
Nej detta blir tyvärr bottenbetyg. Jag beställde en Garmin Fenix 7 Solar (47mm) från Klockor och Smycken då de hade bästa pris. Det visade sig senare att de växlat ihop produktnamn och, trots tydlig rubrik, så gällde priset Garmin Fenix 7S Solar (42mm). Jag hann upptäcka att något inte verkade stämma med beskrivningen då den nämnde 42mm boett, så jag mailade kundtjänst för att fråga, men fick inget svar. Dagen efter får jag notis om att de skickat paketet, varpå jag ringer upp. Då hade de fortfarande inte kollat sin mail och det visade sig mycket riktigt att de skickat fel produkt. Nu tvingas jag ta bilen till utlämningsställe för att hämta ut paketet, direkt sätta på en retursedel och skicka tillbaka den, och sen efter en vecka få pengarna tillbaka. Hon i butiken tyckte det var helt rimligt att lösa det på det sättet och förklarade att misstag sker, och jag blev inte ens erbjuden att köpa den rätta produkten till deras utannonserade pris då den var slut i lager. Sen var det bra med det. Sämre service har jag inte upplevt på väldigt länge. Det minsta man hade kunnat begära var att de direkt återbetalar pengarna och inte kräver att jag manuellt hämtar upp ett paket och returnerar det via utlämningsställe. Ännu bättre hade varit att erbjuda en rabattkupong för köp av rätt produkt den dagen den kommer in i deras lager. Detta blir första och sista gången jag handlar på Klockor och Smycken.
Har beställt för över 2 veckor sen och inte fått min beställning, har mailat 3 gånger och skrivit på messenger men dem svarar inte
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.klockorochsmycken.se