Prisjakt
Annons
e-ville.com
  • Fri frakt vid köp över 999 kr
  • Snabba leveranser
  • Hjälpsam kundtjänst
3.5Bra
11 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

L
LoneyDear
26 omdömen
Utmärkten månad sedan

Beställde lagervara på tisdagen, bekräftat skickad från Finland på onsdag (leveransrapport via PostNords app) . Hämtade ut hos ombud nästkommande måndag. Så lite längre leveranstid, men sparade 400kr mot att handla i Danmark som var 2a alternativet. Beställde en monitorarm, kom fint i ordning. Välpacketerat. Inget att klaga på. + lägst pris + överlag trevlig köpupplevelse + spexigt med packlista på finska - förstod inte packlistan på finska… 😂 Har inte behövt ha kontakt med support eller liknande så kan inte uttala mig om den.

E
Elias
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Handla inte här. Värdelös kundservice. Beställde en väska som kom med en trasig axelrem. Har försökt returnera produkten och det har tagit över en månad och det är fortfarande inte löst. Har dröjt 2 veckor sedan de skrev att min återbetalning är på väg. Returtiden hos klarna löpte ut i och med att e ville inte kunde bekräfta att de fått varan. Nu har jag endast 6 dagar kvar tills klarna kräver pengarna och får inget svar från deras kundtjänst. Oklart om jag någonsin kommer få min återbetalning. Kommer förstöra mitt kreditscore om inte klarna får pengarna.

e-ville.com svarar:2025-02-25
Hej Elias, Tack för ditt omdöme. Jag ber om ursäkt för hur ditt ärende hanterats. Gällande återbetalningen så blev denna skickad till våran ekonomiavdelning. Dessvärre verkar det ha uppstått ett mänskligt misstag då den aldrig blev slutförd. När du kontaktade oss gällande återbetalningen så ordnade vi den manuellt samma dag. Som kompensation fick du även behålla väskan kostnadsfritt. Med Vänliga Hälsningar, Björn, e-ville.com
E
Emma
1 omdöme
Bra4 månader sedan

Toppen! Leveranstiden var lite längre än vad det står när man beställer, men inget jag hakar upp mig på. Jag hade bra återkoppling med Björn på e-ville flera gånger. Emma från Gotland.

p
pidde77
7 omdömen
Bra4 månader sedan

Smidigt att beställa, bra priser, Schenker som levererar var också smidigt och kanon liksom TVn som är helt suverän. Tack Eville för en bra affär//Peter

m
maolofss
1 omdöme
Utmärkt4 månader sedan

Bra bemötande och snabb behandling!

u
ulfben
31 omdömen
Usel4 månader sedan

Rätt värdelös webbshop; de skickar inte till Gotland. Oklart varför - alla andra tycks ju klara av det. Hade varit mindre frustrerande ifall de inte tog emot och bekräftade ordern först, men man väljer alltså att inte försöka förebygga. Istället skickar de ett mail några dagar senare för att annulera ordern.

F
Fredrik
1 omdöme
Utmärkt6 månader sedan

Underbart bra och prisvärt, och mycket god respons på kundservice via mail :)

A
Anonym
1 omdöme
Utmärkt7 månader sedan

**5/5 stjärnor - Utmärkt kundservice!** Leveransen var försenad, men eville.com kompenserade direkt med en 400 kr voucher. Produkten var i toppskick och jag uppskattar verkligen deras snabba och smidiga hantering. Kommer definitivt handla här igen!

J
Jan
1 omdöme
Bra7 månader sedan

Köpte en avancerad TV 40 TUM, Android mycket bra om ansluten till router.

A
A-B
2 omdömen
Usel9 månader sedan

Att: Björn (Finland !) Ärende 6380639 Ordernummer 95399871  Hej! Även om det inte finns möjlighet att välja frakt-sätt bör var och en säljare förmedla deras frakt leverans till kund, som EXP. Vi levererar med GLS till Sverige som sedan tar över med Schenker och Levererar till ditt ombud. Bör framgå vid säljarens villkor för leverans. (CDON) En kund kan ha mil:tal till just Schenker ombud och ska där med ha rätt att välja att anta en order med dess villkor som inte framgår idag. Bör ni sätta som krav på säljarna att det fram går tydligt i villkoren för frakt/leverans. Som konsument ifrågasätter jag detta utelämnande information. Villkoren hos CDON. bristfällig. Skapar oreda för kund!

e-ville.com svarar:2024-07-01
Hej Anders, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag beklagar om du tycker att informationen som framkommer gällande vilken leveranspartner vi använder om man beställer ifrån oss via CDON är bristfällig. Jag har tagit detta vidare med dem som är ansvariga och min förhoppning är att det ska bli tydligare i framtiden. Det är självklart olyckligt att försändelsen är på väg till ett ombud som ligger 6km från dig. Då vi redan är i kontakt per e-mail hoppas jag att vi kan finna någon lösning som passar dig. Med Vänliga Hälsningar, Björn, e-ville.com

Om butiken

e-ville.com

Butiken finns i Finland. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.e-ville.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: e-ville.com distribution Oy

Organisationsnr: 2627521-3

Information hos allabolag.se