Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Synsam
  • Över 4000 solglasögon
  • Över 1000 sportglasögon
  • Snabb leverans
2.9OK
25 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
h
headsupdisplay
4 omdömen
Utmärkt2 dagar sedan

Det gick väldigt smidigt att beställa linser, bra pris, och de kom i brevlådan om 2 dagar.

L
Linda Skurup
1 omdöme
Bra3 dagar sedan

Servicen på synsam i Skurup är helt otrolig. Har haft mycket klydd med mina bågar med att de sitter fel, fel styrka, fel färg på glas, byte av abonnemang osv. Jag har varit en rätt jobbig kund, och varje gång har personalen på Synsam i Skurup bemött mig med vänlighet och professionalitet. Jag rekommenderar dem 🙏

M
Dåligen månad sedan

Från mailet kom att det var en leverans på gång i mitt linsabonnemang, tills det att den var skickad - en dag. Trots att det står i mailet att förändringar ska göras direkt är en dag för kort tid. Jag kommer avsluta mitt abonnemang och köpa linser när jag själv önskar istället.

L
Linnea
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Har haft linsabonnemang i flera år allt har rullat på fint tills nu då jag fick hem ett par provglasögon ! Kontakta synsam som sa att jag ska skicka tillbaka dessa och sen skickar dom mina linser som dom mena på skulle bli gratis, har redan fått faktura på linserna. Dom säger sen att glasögonen är inte deras utan Lensway så dom skickar inte linserna till mig! Men hur har detta gått till undra jag. De kan dom inte svara på. Så nu sitter jag här med en faktura på nästan 2000kr och inga linser och dom kan erbjuda 15 procent på nästa order. Glöm nästa order för tänker absolut inte vara kvar som kund hos er! Dålig hjälp i ärendet och är riktig besviken på deras sätt att hantera detta . Det är ni som gjort fel och skyller på ett annat företag, riktigt kasst. Teckna inget hos dom eller köp för skulle det bli fel så tar dom inget ansvar för de utan lämnar dig med en dyr faktura istället. Kommer anmäla för detta är inte ok!

K
Kerstin
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Trots att jag angett tillfällig leveransadress innan de skickade mina linser så skickade de dom till fel adress. De vägrar erkänna sitt fel för att de menar att de redan packat ordern innan och vill att jag ska betala för linser jag inte fått. De har dessutom mage att rekommendera mig att lägga en ny order på linser! Med andra ord har jag som konsument ingen tid/möjlighet att ändra i en order de lägger eftersom den packas direkt. Samtidigt marknadsför de sitt linsabonnemang som flexibelt!? Varnar i hopp om att ingen mer blir lurad!

M
Magnus
2 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Snabb leverans och smidig betalning.

K
Kerstin
1 omdöme
Utmärkt3 månader sedan

Supersnabb leverans och varan motsvarade mina förväntningar. Jättesnygga på.

R
Richard
1 omdöme
Utmärkt4 månader sedan

Bra och snabb leverans

M
Majd
2 omdömen
Usel4 månader sedan

Dåligt kundservice bemötande, lovade mig att få samtal från chefen inom två dagar (tydligen fick jag inget), bristfälliga information och uppgifter, vägrar erkänna deras fel, oerhört dyrt jämfört med andra med samma eller t.o.m. bättre kvalitet

H
Hanna
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Beställde linser för 2,5 veckor sedan som inte kommit fram. Kontaktar Postnord som förklarar att då de inte kan se någon mer uppdatering i ärendet (varan har fastnat nånstans) måste jag reklamera till Synsam som i sin tur får reklamera till Postnord. Skriver till Synsam 3 gånger under 4 dagar (de lovar svar inom en arbetsdag) men inget svar. Ringer därför upp dem och får prata med kundtjänst som menar att jag redan har kontaktat dem för en vecka sedan och ska ha sagt att jag fått paketet och öppnat och däri ska det ha legat en lapp med information om att varan skadats under leveransen. Alltså vad pågår?? Jag har inte hört av mig till dem förrän när jag skrev till dem för 4 dagar sedan! Helt bisarrt! Hon i kundtjänsten lät inte som att hon trodde mig men sa att hon skulle prata med sin kollega för att reda ut varför denne skrivit detta. Hur gör man med detta?? Jag betalar för en vara jag inte fått och sen kommer den här bisarra infon! Helt värdelös service och bemötande!

Om butiken

Synsam

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

American ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.synsam.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Synsam Drifts AB

Organisationsnr: 556768-7248

Information hos allabolag.se