(31)
Ett företag som jag inte rekommenderar 100%, skulle reklamera ett batteri som har tappat effekten efter något år och dom neckar det. Så bättre att köpa från andra producenter som har rediga batterier i sina maskiner.
Svensk support svarar inte och de är inte nåbara via chat heller. Jag skulle avstå från att köpa Dyson produkter då deras service är under all kritik. Det är 2024, kom in i matchen.
Försökt reklamera min Omni-glide som inte uppnår den standard den bör. Försökt nå deras kundtjänst ca 10 gånger men man lyckas aldrig komma fram, deras chatfunktion är helt värdelös och nu har det gått flera veckor utan att det har återkommit eller lyckats svara mig. Råder alla att avstå från att köpa något från Dyson, ett rent skämt.
Det har gått 60 dagar sedan vi skickade… Det har gått 60 dagar sedan vi skickade in en del av dammsugaren som gick sönder, och vi har inte fått någon hjälp. Kundsupporten via telefon är lika med ingenting. Produkten är av låg kvalitet och supporten usel. Tänk två gånger innan du investerar i en Dyson produkt.
Inte bra. Förvisso väldigt snabb leverans. MEN, om man köper deras V15 Absolute Detect så innehåller den inte samma produkter som om man köper från tex Netonnet. Jämförelsen haltar då flera tillbehör inte finns med. Dessutom - enda sättet att ha kontakt med dem är via Whatsapp, uselt!
Köpte en V15-dammsugare från dom där efter 1,5 år så slutade funktionen med partikelräkning att fungera. Chattade med dyson på facebook/messenger och fick snabb hjälp och de skickade mig en hel ny dammsugare på bara några dagar. Jag försökte först chatta med dom via whattsapp och där svarade de mer eller mindre inte. Jag misstänker att det var indier som körde med google translate. Rekommenderar starkt att chatta med dom via messenger istället vid problem!
Fina produkter, men den absolut värsta kundtjänsten jag någonsin haft att göra med. Det är en kundtjänst som är belägen utomlands som använder google translate. Varje meddelande man får från dem är en ny person och tar ditt ärende längre än en dag börjar allt om igen. Ringer man hamnar man också utomlands. De har 0 vilja att rätta till fel. Kommer aldrig i mitt liv handla ifrån dem igen.
Usel service! Ingen återkoppling på min reklamation på deras plattång efter det att jag skickat tillbaka den. Dom lovade skicka en ny - men efter en månad och inga svar börjar jag bli tveksam. Skickat ett flertal mail, suttit i telefonkö i timmar och inga svar via Whatsup... Kommer (tyvärr) inte att köpa något igen från Dyson efter detta mycket dåliga bemötandet.
Usel kundservice. De påstår att de har garanti och att deras dammsugare håller länge. Vi hade vår i mindre än ett år och när vi fick problem så kom de med nya ursäkter konstant och nya ’problem lösningar’ det är nu 6 mån sedan vi startade vårt claim - det är fortfarande inte löst!
Helt otrolig bra support gällande v11 dammsugare startknappen trasig , inom garanti , skickat del/ hela partiet så det är bara sätta på filter o damm behållare på nya del får se hur snabb leverans , hoppas snabbt , men är riktigt bra service o hjälp , tack Dyson
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.dyson.seFullständigt firmanamn: Dyson Sweden AB
Organisationsnr: 5590691076
Information hos allabolag.se