(165)
Fick min möbel efter tre veckor vilket var okej då det var hos externt lager. En av delarna saknades (istället låg en dubblett av en annan träskiva med) och jag hörde av mig till kundservice som bad om ursäkt och kontaktade leverantören för att skicka en ersättningsdel. Tre veckor går och jag får hem rätt del, men transportskadad och med en stor spricka. Hört av mig till kundservice som återigen beklagar och ber leverantören skicka skivan på nytt. Ytterligare veckor har gått (över två månader totalt) och fortfarande inte ens fått någon info om att den skickats. UPPDATERING Ytterligare flera veckor har gått, flera löften om återkoppling som bara rinner ut i sanden och totalt hopplös hantering. Dom kan inte hitta något kollinummer trots att den "absolut är skickad och kommer inom några dagar" (vilket den såklart inte har gjort). Snart tre månader sen jag köpte den trasiga möbeln och om jag har tur och nån faktiskt skickar ut returinformationen så kan jag få tillbaka mina pengar om "2-3 veckor". Helt oacceptabelt. Rekommenderar varmt att undvika Homeroom, Ellos och eventuella andra fasader för samma företag.
Homeroom är bland det sämsta jag varit med om! Omöjligt att byta leveransadress på order inför flytt. Supporten fick även screenshot på flyttanmälan och hyresavtal med nya adressen men de ville inte hjälpa till. Supporten otrevlig och ingen order lagd pga av detta, Himla bra affär?
Impossibly hard to delete your account after creating an account(which you have to do) to order something. Horrible data privacy graphic, it's a checkbox that is ticked, always. But activating it colors the tick green. What an absolute anti-consumer website/business.
Ni berättade inte att man var tvungen att köpa på faktura! Lurades med ett billigare pris och fick sedan månadsfaktura som jag inte kunde betala direkt. Dessutom tillkom sedan kostnad för att ta det på faktura, Handla INTE här!
Jag beställde ett soffbord som skulle vara askgrått, när det kom fram såg jag att det var svart.
Goooooooooooooooooooooooood
Trist att det är fraktkostnad för varje artikel man beställer inte EN, beställde en Fotölj med hemleverans för 899kr och ett par gardiner som inte kommer hem i samma paket utan till närbutik för 39kr i frakt ingen som helst samordning.
Var lätt att handla. Varorna kom mycket snabbt. Var exakt som på bilderna.
I beställning och ordererkännande så angavs lev tid 4-6 vardagar och när jag ringde efter 8 vardagar så sa dom bara att den blivit försenad och undrade om dom skulle ta bort ordern och lägga om den på nytt!?? Kommer nog aldrig att handla där igen!
Extremt lång leveranstid har ännu inte fått mina varor trots att jag betalat
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.homeroom.seFullständigt firmanamn: Ellos AB
Organisationsnr: 556044-0264
Information hos allabolag.se