Vad tycker du om Ditur.se?
Köpt en Fenix Epix Pro (gen2), den levererades snabbt och utifrån det så fungerade allt så lågt bra, i bästa fall så hamnar jag inte i någon garanti/reklamationssituation, får uppdatera efter det i så fall :)
Beställde en klocka, i meddelande fältet skrev ja att var försiktigt med vad ni skickar, jag vill ha en helt ny orörd direkt från fabriken och inget annat och rätt model för modellnumret och bilden stämde men inte beskrivningen. Efter beställningen och betalningen ringde jag och påpekade att klockan skall vara ny från fabriken. De hade klocka hemma och jag fick den dagen efter och det var rätt klocka. Ingen skydd på klockan nånstans, svarta bandet hade blivit gråbrunt som i bästa fall betyder att det var ett gammalt skyltexemplar under sol och det finns synliga djupa skador (bortom lagnings möjlighet) på självaste klockan. Ingen av dessa nämns i annonsen. Den fick returneras.
Beställde en klocka och en klocklåda. Lådan var helt okej, klockan såg bra ut. Två veckor senare skulle jag ställa klockan samt datumet på klockan, men det gick inte. Datumen ändrades inte. Det var en krono-klocka. Mailade kundtjänst , bifogade video. Svaret jag fick: instruktioner om hur man ändrar datum samt att jag skulle ha tålamod?!? Efter det har de inte svarat på mejl. Problemet kvarstår
Bra priser och snabb leverans. Det enda jag kan klaga på är att jag inte fick något tracking-nummer för att hålla koll på paketet. I övrigt mycket bra.
Vattentät klockan fungerade 6mån. Sedan rostade inne. Reklamation funkar inte! Sämsta företag som anklagar mig för att det min fel. Köp aldrig hos de!
Butiken finns i Danmark. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: DITUR.DK ApS
Organisationsnr: 35636919