Prisjakt
Annons
  • Kids One Store

    (21)

  • se
1.2Dålig
12 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.
Konsumentinformation
2023-12-18

Klagomål på försenade/uteblivna leveranser, bristande information från butiken och svårigheter med utövandet av grundläggande konsumenträttigheter. Läs omdömen innan du köper, kontakta butiken i förväg vid frågor och använd säkra betalsätt när du handlar på nätet.

Skrivna butiksomdömen

L
Lurad
1 omdöme
Usel14 dagar sedan

Saknar varor jag beställt i februari. Ingen respons via mejl eller telefon. Betalat fakturan trots allt för att slippa eventuella betalningsanmärkningar. Otroligt oseriösa! Avråder alla från att handla här!

M
Marcus
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Har väntat i över 2 månader på dels min order och svar från supporten. Svarar inte på mejl och ej heller på telefon.

M
Maja
1 omdöme
Dålig3 månader sedan

Lockande priser och fina produkter, men mycket långsam leverans utan någon uppdatering om när varorna skulle levereras. Har nu fått hem 3 av 4 varor och vet inte varför den fjärde varan dröjer eller när/om den förväntas dyka upp. Dessutom hade jag beställt hemleverans med Budbee men fick istället paketet levererat till ett ombud med DB Schenker. Jag har kontaktat kundtjänst och det stod att de besvarar inom 24-48 timmar, men det har nu gått en vecka och jag har fortfarande inget svar.

A
Annica
1 omdöme
Usel3 månader sedan

Har tyvärr samma erfarenheter som många andra här. Varan står finns i lager men ingen vara kommer. När kontaktar dem så får jag samma svar som andra här fel på lagersaldot och leveranser och att är ytterligare försenat. Dock står varan kvar på deras sida som att den finns i lager. Har hänt 2 ggr första gången trodde jag det var en miss men nu vet jag inte med tanke på att verkar vara många som är drabbade med olika varor. Fin butik men kommer tyvärr inte handla där igen och kan tyvärr inte rekommendera.

M
Michaela
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Handla absolut inte här! Köpte varor som inte levererandes, mailade och fick ordern annullerad, fick information om att allt var som det skulle och det var återbetalat. Sen får jag meddelande från Klarna där det står att min betalning är försenad och att Kids One Store har nekat min rapport om att köpet är annullerat. Otroligt oseriöst företag som uppenbart bara är ute efter att lura människor på pengar.

b
bstrdo
166 omdömen
Usel8 månader sedan

UNDVIK! Blufföretag som har falska lagerstatusar och sedan inte betalar tillbaka pengarna när de inte kan leverera.

S
Sara
1 omdöme
Usel9 månader sedan

Värdelöst företag! Önskar att jag hade läst omdömena innan jag la en beställning.

E
Emelie
2 omdömen
UselRedigerades ett år sedan

Gjorde en beställning och fick vänta 2 veckor på leverans då det enligt dem var fel på deras lagersaldo. Fick rabatt på annan liknande dyrare vara, men tydligen var även här fel på lagersaldo och 2 veckors väntan på leverans. När väl ordern kommer visar det sig att dem skickat fel produkt. För att lösa detta skulle fel produkt skickas tillbaka och rätt produkt skickas ut på nytt dock med ytterligare 1 veckas väntan. Betalning som gjorts för över 4 veckor sedan går inte att föra över till den nya ordern utan här tycker dem att man ska betala en gång till, men pengarna har inte heller återbetalts? Fick tillbaka mina pengar efter 5 veckor. Efter ytterligare 1 veckas väntan skyller de på förseningar pga lagerflytt. Efter 7 veckor och samtal med både personal och chef fick jag äntligen rätt vara levererad samt kompensation för deras dåliga hantering och den långa väntan.

I
Ingela
2 omdömen
Uselett år sedan

Glömde vid två olika tillfällen, med bara någon veckas mellanrum, att kolla omdömen innan köp då jag i min iver såg att de hade produkter jag sökte som var slut på alla andra ställen. Tji fick jag… Eftersom jag gjorde två beställningar så tätt upptäckte jag dock att de har som standardsvar att de inte har varan i lager och med exakt samma ursäkt (ordagrant). De verkar med andra ord ha som strategi att luras att de har populära varor i lager och sedan skylla på teknikstrul, för att lura in kunder att köpa något annat som de faktiskt har i lager (förhoppningsvis). Efter påtryckningar med många mail är mina ordrar annullerade och pengarna återbetalda. Handla absolut inte här!

E
Erik610
4 omdömen
Uselett år sedan

Har väntat två veckor och har fortfarande inte fått produkten. Extremt dålig service och ingen återkoppling

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

0

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: We are ecom AB

Organisationsnr: 559398-7356