Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
Apoteket
  • Fri frakt & snabb hemleverans
  • Kvalitetskontrollerat utbud
  • Hämta express i butik
2.1OK
21 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
M
Martin
1 omdöme
Usel21 timmar sedan

Fel information på hemsidan leder till att jag fick hem en produkt jag inte kan använda. Noll hjälp från kundtjänst, fick slänga den och byter nu helt apotek.

J
Jim
1 omdöme
Uselen månad sedan

Eftersom man själva inte informerar speciellt tydligt. Om du beställer med hemleverans och budet inte kommer in så kastar man medicinerna och behåller dina (och statens) pengar. Väljer du Bring görs dessutom bara ett försök så när jag missade porttelefonen som ringde ca 20 sekunder så kostade det misstaget mig nära 400 spänn. Kan vara bra att tänka på så att även du slipper bli blåst.

Apoteket svarar:2024-11-04
Hej, vi uppskattar verkligen din återkoppling. Vi är verkligen ledsna att höra att din upplevelse med våra leverans inte levde upp till dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service, och det är tydligt att vi inte lyckades denna gång. När det gäller leverans med läkemedel så har vi våra köpvillkor som vi måste följa. Vi tar dina synpunkter på allvar och kommer att arbeta för att förbättra dessa aspekter med våra leveranser. Med vänlig hälsning, Apoteket
g
gemigkaka
23 omdömen
Utmärkt2 månader sedan

Har alltid funkat toppen att beställa från Apoteket. Snabbt, bra leveransalternativ och rimliga priser.

Apoteket svarar:2024-10-01
Tack! 🌹 Verkligen jätteroligt att läsa att du är så nöjd.
A
AiR
36 omdömen
Utmärkt3 månader sedan

Köpt otaliga gånger och det har alltid gått snabbt och enkelt.

Apoteket svarar:2024-09-12
Hej, Stort tack för att du beställer hos oss och ditt fina omdöme! 💚
A
Adam
1 omdöme
Utmärkt4 månader sedan

Förstår inte varför så många lämnat negativa reviews. De är snabba, billiga och har många fraktalternativ. Blir ofta förvånad när jag beställer mycket över att de lyckas packa det så att allt får plats i brevlådan.

Apoteket svarar:2024-08-27
Hej Adam, tack för din positiva feedback! 🌞 Verkligen jätteroligt du uppskattar vår service. Vänliga hälsningar, Mattias på Apoteket
M
Magnus
1 omdöme
DåligRedigerades 4 månader sedan

Jag skulle göra en beställning på kosttillskott och blev medlem för att få 20% rabatt på ett helt köp, men när jag väl kommer till kassan så syns denna rabatt inte till någonstans - så då väljer jag att beställa från ett annat apotek. Närmare 24 timmar senare får jag ett mail om att jag har fått denna välkomstrabatt! Märkligt att man ska behöva vänta så länge på att få utnyttja rabatten - riktigt dåligt. (Förövrigt är det väldigt tråkigt att man har gått miste om sitt gamla Prisjakt konto också).

Apoteket svarar:2024-08-08
Hej! Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är beklagligt att höra att du inte är nöjd. Om du har möjlighet, skulle vi uppskatta om du kunde ge oss mer detaljer om din upplevelse så kan vi ge dig mer återkoppling. Här av dig till vår kundservice eller via chatten. MVH Apoteket
L
Louise
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Jag har haft en ögonkräm till mina 2 hundar som är en licens vara i ca 15 år. Dom 2 sista beställningarna så har apoteket att ha ett avtal med Wally. Det innebär för mig att varje gång gör Wally en UC (kreditupplysning)på mig fast det bara gått ca 2 månader mellan köptillfällena. Dels att jag är påtvingad att handla på faktura. Fast jag sagt att jag vill betala innan. Förut betalade jag när jag hämtade varan på apoteket. När jag nu tittar i Wallys app 10 dagar efter inköp. Så finns ingen faktura och jag kan inte betala förrän i mitten på nästa månad. Jag är alltså tvungen att köpa en vara på faktura mot min vilja. Är detta ens lagligt? Wally påstår att dom ska skicka ut en faktura. Vilket Dom inte gjorde vid förra inköpet. Jag fick kolla i appen med jämna mellanrum för att inte missa att betala i tid. Detta är under all kritik.

Apoteket svarar:2024-08-08
Hej, Det var väldigt tråkig läsning. Vårt uppdrag på Apoteket är att ta hand om våra kunder på ett engagerat, trovärdigt och omtänksamt vis. Om du har möjlighet så skulle vi uppskatta om du kontaktade oss så att vi kan förklara mer gällande ditt ärende. MVH Apoteket
S
Sämst
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Sista gången jag beställer härifrån. Min gamla adress dök upp, och märkte de först när orden var lagd. Hörde av mig direkt men de kunde inte makulera orden eller ändra adressen. Beställ någon annanstans ifrån, är mitt råd!

Apoteket svarar:2024-07-22
Hej, tack för din återkoppling. Det är verkligen tråkigt att det blev fel men när en beställning hunnit påbörjas går det inte att stoppa den från att skickas till angiven adress. I vissa fall går det att ändra adress men det beror på vilket leveranssätt som valts. För en del leveranssätt erbjuder transportören inga extratjänster som adressändring. Vänliga hälsningar, Mattias på Apoteket
G
Gustav
1 omdöme
Utmärkt6 månader sedan

Snabb leverans, bra priser med de frekventa 20% kampanjerna.

Apoteket svarar:2024-06-07
Tack så mycket för din positiva feedback! Vi strävar alltid efter att göra din shoppingupplevelse så smidig och angenäm som möjligt. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Carla på Apoteket
C
Christian
1 omdöme
Usel7 månader sedan

Ofattbart stelbenta och inte ett dugg kundorienterade Såg att någon tidigare råkat göra samma misstag som mig och kollat att varan finns på apoteket och sedan välja hämta i butik. Sedan inser man att dom av en outgrundlig anledning har två olika hämta i butik en som kan hämtas om 2-4h och en som kan hämtas efter 3-4dagar. Att det sistnämnda alternativet visas för beställningsvaror är en sak men ingen väljer det för en vara som kan hämtas direkt. Jag insåg direkt mitt misstag och ringde men då det var 30+ i kön och då jag inte hade något konstigt ärende mer än att ångra ordern så mejlade jag i stället och la en ny order som kunde hämtas inom 2-4h. En vecka senare får jag svar från supporten att ordern var för långt gången och inte gick att makulera. No shit Sherlock om ni inte läser mejlen på en vecka. Ångra ordern verkar vara helt omöjligt i deras värld med trots att det är en receptfriprodukt som är i vanliga utbudet och aldrig lämnat Apotekets ägo mer än transport från lager till butik. Att man inte bara löser detta för en kund som bevisligen redan varit och hämtat varan på en annan order är helt obegripligt då orderkostnaden är under 50kr. Jag använde nånkupong så det handlar nog om 29kr Så pengarna är inget viktigt men bara det totala tondövheten och stelheten från kundservice är helt ofattbar. Detta är andra gången det varit problem med order från Apoteket. En annan gång beställde jag en order och fick ett sms om att den fanns att hämta sedan blev barnen sjuka och vi hamnade på sjukhus nån vecka. Jag fick inge påminnelser eller liknande och nhär jag kom för att hämta paketet några dagar för sent får jag svaret att dom förstört paketet då jag inte hämtat på 2 veckor. Ordern innehöll ingen känslig medicin eller något som var utanför bäst före eller behövde kyla. Detta borde vara högst tveksamt om det ens är lagligt. Tekniskt sett borde det vara min egendom som dom inte har någon rätt att förstöra. och två veckor utan ens en påminnelse är inte så mycket tid om något oförutsett sker som i vårat fall. Det är ju så man blir förvånad att dom lyckas komma upp i 1.9 på omdömet här

Apoteket svarar:2024-05-20
Hej Christian, tack för att du tagit dig tid att dela med dig av dina synpunkter. Vi beklagar verkligen att du upplevt oss som tondöva och stelbenta. Vårt uppdrag på Apoteket är att ta hand om våra kunder på ett engagerat, trovärdigt och omtänksamt vis och vi ska absolut ge fin service till våra kunder. Vi är uppriktigt ledsna för att du har en annan upplevelse och vi tar till oss av din kritik och hoppas på att du får en bättre upplevelse framöver. Vänliga hälsningar, Mattias på Apoteket

Om butiken

Apoteket

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Swish
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.apoteket.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Apoteket AB/OmnicomMediagroup

Organisationsnr: 556138-6532

Information hos allabolag.se