(92)
Okunnig kille i den så kallade kund"tjänsten". Dock inte första gången jag råkar på inkompetent personal. Men nu är det definitivt sista. Stor varning utfärdas. Finns andra apotek!
"Levereras inom 1-3 vardagar". Nej, det tog mig 8 dagar att få min beställning.
Bedrövlig leveranstid. Inte fått hem det jag beställde på över en vecka och det fanns i lager. Tog sex arbetsdagar innan orderstatus ändrades från bekräftad till ivägskickad. Saknar mediciner i två dagar till nu. Kommer aldrig mer att beställa från apoteket.
Fel information på hemsidan leder till att jag fick hem en produkt jag inte kan använda. Noll hjälp från kundtjänst, fick slänga den och byter nu helt apotek.
Eftersom man själva inte informerar speciellt tydligt. Om du beställer med hemleverans och budet inte kommer in så kastar man medicinerna och behåller dina (och statens) pengar. Väljer du Bring görs dessutom bara ett försök så när jag missade porttelefonen som ringde ca 20 sekunder så kostade det misstaget mig nära 400 spänn. Kan vara bra att tänka på så att även du slipper bli blåst.
Har alltid funkat toppen att beställa från Apoteket. Snabbt, bra leveransalternativ och rimliga priser.
Köpt otaliga gånger och det har alltid gått snabbt och enkelt.
Förstår inte varför så många lämnat negativa reviews. De är snabba, billiga och har många fraktalternativ. Blir ofta förvånad när jag beställer mycket över att de lyckas packa det så att allt får plats i brevlådan.
Jag skulle göra en beställning på kosttillskott och blev medlem för att få 20% rabatt på ett helt köp, men när jag väl kommer till kassan så syns denna rabatt inte till någonstans - så då väljer jag att beställa från ett annat apotek. Närmare 24 timmar senare får jag ett mail om att jag har fått denna välkomstrabatt! Märkligt att man ska behöva vänta så länge på att få utnyttja rabatten - riktigt dåligt. (Förövrigt är det väldigt tråkigt att man har gått miste om sitt gamla Prisjakt konto också).
Jag har haft en ögonkräm till mina 2 hundar som är en licens vara i ca 15 år. Dom 2 sista beställningarna så har apoteket att ha ett avtal med Wally. Det innebär för mig att varje gång gör Wally en UC (kreditupplysning)på mig fast det bara gått ca 2 månader mellan köptillfällena. Dels att jag är påtvingad att handla på faktura. Fast jag sagt att jag vill betala innan. Förut betalade jag när jag hämtade varan på apoteket. När jag nu tittar i Wallys app 10 dagar efter inköp. Så finns ingen faktura och jag kan inte betala förrän i mitten på nästa månad. Jag är alltså tvungen att köpa en vara på faktura mot min vilja. Är detta ens lagligt? Wally påstår att dom ska skicka ut en faktura. Vilket Dom inte gjorde vid förra inköpet. Jag fick kolla i appen med jämna mellanrum för att inte missa att betala i tid. Detta är under all kritik.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.apoteket.seFullständigt firmanamn: Apoteket AB
Organisationsnr: 5561386532
Information hos allabolag.se