Prisjakt
Annons
Apoteket
  • Fri frakt & snabb hemleverans
  • Kvalitetskontrollerat utbud
  • Hämta express i butik
2.2OK
15 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

i
inkan8
18 omdömen
Uselen månad sedan

Okunnig kille i den så kallade kund"tjänsten". Dock inte första gången jag råkar på inkompetent personal. Men nu är det definitivt sista. Stor varning utfärdas. Finns andra apotek!

Apoteket svarar:2025-03-14
Hej, det var väldigt tråkig läsning. Vårt uppdrag på Apoteket är att ta hand om våra kunder på ett engagerat, trovärdigt och omtänksamt vis och vi ska absolut ge fin service till våra kunder. Vi är verkligen ledsna för att du har en annan upplevelse och vi tar till oss av din kritik och hoppas på att du får en bättre upplevelse framöver. MVH Ella på Apoteket
R
RaktPåSak
58 omdömen
UselRedigerades 2 månader sedan

"Levereras inom 1-3 vardagar". Nej, det tog mig 8 dagar att få min beställning.

Apoteket svarar:2025-03-06
Hej, tack för ditt omdöme. Vi jobbar konstant med att minska riskerna för att en försening som i slutändan påverkar kund och vi beklagar att du fått vänta lite längre på din order. Önskar dig en fin dag. MVH Ella på Apoteket
D
Dan
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Bedrövlig leveranstid. Inte fått hem det jag beställde på över en vecka och det fanns i lager. Tog sex arbetsdagar innan orderstatus ändrades från bekräftad till ivägskickad. Saknar mediciner i två dagar till nu. Kommer aldrig mer att beställa från apoteket.

Apoteket svarar:2025-03-06
Hej, tack för ditt omdöme. Vi jobbar konstant med att minska riskerna för att en försening som i slutändan påverkar kund och vi beklagar att du fått vänta lite längre på din order. Önskar dig en fin dag. MVH Ella på Apoteket
M
Martin
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Fel information på hemsidan leder till att jag fick hem en produkt jag inte kan använda. Noll hjälp från kundtjänst, fick slänga den och byter nu helt apotek.

Apoteket svarar:2024-11-27
Hej, vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är beklagligt att höra att du inte är nöjd med oss. Om du har möjlighet, skulle vi uppskatta om du kunde ge oss mer detaljer om din upplevelse och varför du är missnöjd. Skicka gärna denna information till vår kundservice på [email protected], så kommer vi att vidarebefordra ditt ärende. Med vänlig hälsning, Apoteket
J
Jim
1 omdöme
Usel6 månader sedan

Eftersom man själva inte informerar speciellt tydligt. Om du beställer med hemleverans och budet inte kommer in så kastar man medicinerna och behåller dina (och statens) pengar. Väljer du Bring görs dessutom bara ett försök så när jag missade porttelefonen som ringde ca 20 sekunder så kostade det misstaget mig nära 400 spänn. Kan vara bra att tänka på så att även du slipper bli blåst.

Apoteket svarar:2024-11-04
Hej, vi uppskattar verkligen din återkoppling. Vi är verkligen ledsna att höra att din upplevelse med våra leverans inte levde upp till dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att erbjuda bästa möjliga service, och det är tydligt att vi inte lyckades denna gång. När det gäller leverans med läkemedel så har vi våra köpvillkor som vi måste följa. Vi tar dina synpunkter på allvar och kommer att arbeta för att förbättra dessa aspekter med våra leveranser. Med vänlig hälsning, Apoteket
g
gemigkaka
23 omdömen
Utmärkt7 månader sedan

Har alltid funkat toppen att beställa från Apoteket. Snabbt, bra leveransalternativ och rimliga priser.

Apoteket svarar:2024-10-01
Tack! 🌹 Verkligen jätteroligt att läsa att du är så nöjd.
A
AiR
36 omdömen
Utmärkt7 månader sedan

Köpt otaliga gånger och det har alltid gått snabbt och enkelt.

Apoteket svarar:2024-09-12
Hej, Stort tack för att du beställer hos oss och ditt fina omdöme! 💚
A
Adam
1 omdöme
Utmärkt8 månader sedan

Förstår inte varför så många lämnat negativa reviews. De är snabba, billiga och har många fraktalternativ. Blir ofta förvånad när jag beställer mycket över att de lyckas packa det så att allt får plats i brevlådan.

Apoteket svarar:2024-08-27
Hej Adam, tack för din positiva feedback! 🌞 Verkligen jätteroligt du uppskattar vår service. Vänliga hälsningar, Mattias på Apoteket
M
Magnus
1 omdöme
DåligRedigerades 8 månader sedan

Jag skulle göra en beställning på kosttillskott och blev medlem för att få 20% rabatt på ett helt köp, men när jag väl kommer till kassan så syns denna rabatt inte till någonstans - så då väljer jag att beställa från ett annat apotek. Närmare 24 timmar senare får jag ett mail om att jag har fått denna välkomstrabatt! Märkligt att man ska behöva vänta så länge på att få utnyttja rabatten - riktigt dåligt. (Förövrigt är det väldigt tråkigt att man har gått miste om sitt gamla Prisjakt konto också).

Apoteket svarar:2024-08-08
Hej! Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är beklagligt att höra att du inte är nöjd. Om du har möjlighet, skulle vi uppskatta om du kunde ge oss mer detaljer om din upplevelse så kan vi ge dig mer återkoppling. Här av dig till vår kundservice eller via chatten. MVH Apoteket
L
Louise
1 omdöme
Usel9 månader sedan

Jag har haft en ögonkräm till mina 2 hundar som är en licens vara i ca 15 år. Dom 2 sista beställningarna så har apoteket att ha ett avtal med Wally. Det innebär för mig att varje gång gör Wally en UC (kreditupplysning)på mig fast det bara gått ca 2 månader mellan köptillfällena. Dels att jag är påtvingad att handla på faktura. Fast jag sagt att jag vill betala innan. Förut betalade jag när jag hämtade varan på apoteket. När jag nu tittar i Wallys app 10 dagar efter inköp. Så finns ingen faktura och jag kan inte betala förrän i mitten på nästa månad. Jag är alltså tvungen att köpa en vara på faktura mot min vilja. Är detta ens lagligt? Wally påstår att dom ska skicka ut en faktura. Vilket Dom inte gjorde vid förra inköpet. Jag fick kolla i appen med jämna mellanrum för att inte missa att betala i tid. Detta är under all kritik.

Apoteket svarar:2024-08-08
Hej, Det var väldigt tråkig läsning. Vårt uppdrag på Apoteket är att ta hand om våra kunder på ett engagerat, trovärdigt och omtänksamt vis. Om du har möjlighet så skulle vi uppskatta om du kontaktade oss så att vi kan förklara mer gällande ditt ärende. MVH Apoteket

Om butiken

Apoteket

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

Swish
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.apoteket.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Apoteket AB

Organisationsnr: 5561386532

Information hos allabolag.se