Handläggaren snörvlar och nyser men mest snörvlar precis HELA tiden. Så otroligt äckligt. Att jag sen precis som övriga skriver aldrig kommer fram, ändlösa köer både i chat och telefon coh man blir bortkopplad i chaten för att man varit inaktiv?! Alltså, jag satt och väntade??! Suck helt klart så byter jag snart jag också!
Vet inte vilken gång i ordningen jag nu ringer. Jag har fått nya boxen och det har inte varit annat än strul från allra första gången. Helt miserabelt. Bytt boxen tror två gånger, recboxen lika många och BB-modemet en gång. Nya fel hela tiden. STOR varning! Skaffa INTE Tele2 Och som någon tidigare skrivit. Fungerat klockrent mer eller mindre i alla alla år sen början 2000-talet på Comhem/UPC-tiden. Väntetiderna är timslånga och den så kallade "kundservicen" helt värdelös! Enligt handläggaren är jag "prioriterad". Efter 10dagar??! Får jag en återkoppling med frågor. Undrar hur lång tid ett icke-prioriterat ärende tar, hur många månader??!
Usel såkallad "kundtjänst". Har man inte skrivare får man både betala frakt OCH en retursedel till stora summor. Handla INTE här!
Skulle fått en rabatt när jag gick med i klubben och anmälde min e-postadress men det var bara humbug och ett sätt att få en att anmäla sig och ösa spm. Dåligt..............
En såkallad kund"service" som är under all kritik. Spammar mig dessutom på mitt mobnr som jag INTE gett tillstånd till!
VARNING för detta oseriösa företag. Följer inte distansavtalslagen. Besvarar inte raka konkreta frågor. Dialogen är som att prata med Kalle Anka. Handla INTE av dom!
VARNING för detta företaget! Inget svar på mejl, finns inget telefonnummer att nå företaget på, ingen leverans, 2veckor sen