Dustin håller kvar sitt betyg sitt låga betyg hos mig. Beställde ett grafikkort ifrån dem i början utav året och nu skickar de ett mail om att de måste annullera ordern, trots att produkten fortfarande tillverkas!? Under tiden jag har väntat har de även sålt snarlika varianter av samma kort, någon form av fokus borde väl vara på de som har väntat? Jag hade uppskattat att bli kontaktad och erbjuden att köpa något utav de kort de sålt, och även varit beredd att betala ev mellanskillnad, istället för att se i efterhand att de bara struntat i de som litat på att lägga en order hos dem. Har tidigare mycket dåliga erfaranheter av deras kundservice. Undvik att handla här.
Har handlat här flera gånger det senaste året, alltid varit snabba leveranser och bra priser. Kontaktade deras kundservice för första gången idag och fick jättebra hjälp. Super nöjd med allt!
Bilden är skarp, men panelen är fruktansvärd. Det står att betraktningsvinkeln är 178 grader, mindre än 45 grader är mer ärligt. Sitter du på en armlängds avstånd försvinner alla färger och kontrast ute i kanterna. VA panel fungerar inte i denna storleken
Priser; fantastiska Kundservice; fruktansvärd. Nedvärderande och irellevant. Tror man går på att bytesrätt är den enda rättighet en kund har. 4 veckor senare får jag äntligen min vilja igenom efter måååånga mail om ett solklart produktfel. Kommer inte handla här igen. Har ni problem med Rajala så rekommenderar jag att ni kontaktar en konsumentvägledare i er kommun. Rajala har helt fel inställning till kundservice.
Varit i kontakt med dem i telefon, via webbutiken samt i deras fysiska butik. 10 stjärnor, trevlig och kunnig personal
10/10 utan tvekan, trevlig kundservice med snabbt svar. Snabba leveranser och bra priser, kan bara rekommenderas!
Beställde ett par förstoringar här, eftersom det var längesen min skärm kalibrerades tänkte jag att det var säkrast att välja manuell kontroll och ev korrigering. Men ack så fel jag hade, mina svartvita bilder blev lila. Beställde testbilder för skärmen som de inte korrigerade för att jag skulle se hur pass fel min skärm var med. Ringde support och fick prata med en dryg kvinna som märkte ord och pratade om "hen" som hade kontrollerat mina bilder. Att de hade gjort fel fanns inte överhuvudtaget utan min skärm var troligen inte kalibrerad, hon ville inte ta en titt ifall jag mailade bilderna till henne direkt heller som vilken annan supportpersonal skulle kunna ha gjort, speciellt när det gäller bilder så är det väl mycket lättare att titta på än att bara höra en beskrivning. Slutsats, jag har betalat extra för en kontroll och fått i stort sett oanvändbara bilder. och blivit ignorerad utav deras support. För de som är intresserade finns här mobilbilder som jämförelse; http://henkezddesign.com/crimson/1.jpg http://henkezddesign.com/crimson/2.jpg