Gör det den skall bra, söker man lite på nätet är det många som klagar på att det är väldigt stort hopp i ljud mellan 1 i volym och 2. Det finns en ny firmware på Harman Kardons hemsida som löser detta.
Beställde ett par löparskor, packa och skicka tog två dagar, inte supersnabbt men väl godkänt. Tyvärr kände jag att skorna var en storlek för små så jag beställde en storlek större och skickade tillbaka det första paret. Gick väldigt smidigt, inget strul alls.
När klockan skall ansluta till wifi-nätverket så fungerar det ibland och ibland så säger den "nätverksfel försök igen", största anledningen till att vi valde den här klockan var just för att den inte behövdes synkroniserad med en dator. Detta verkar vara ett vanligt problem med den här klockan enligt den här tråden på Garmins egna forum: https://forums.garmin.com/showthread.php?65983-Update-Forerunner-620-Wi-Fi-Troubleshooting-Assistance Just nu finns där 192 inlägg angående detta problem och ingen lösning från Garmin som fungerar. Snart är det 1 år sedan man skapade den här tråden. Vi har följt de förslag som kommer från Garmin, ställa om vår wifi-router till amerikanskt läge så bara kanal 1-11 används, enbart haft 802.11b och g påslaget, vi kör wpa2 kryptering i routern och vill INTE slå av detta. Vi tycker man kan förvänta sig att få en produkt från Garmin som fungerar utan strul, speciellt med tanke på prisklassen.
Uppdatering: Leveransfirman ringde nu och bokade tid, höjer betyget då företaget levererat enligt avtal, synd bara man inte har en kundtjänst som är bemannad för att svara. Jag gjorde en beställning på en tvättmaskin 12 april och idag 17 april står den fortfarande som "under behandling" och har alltså inte skickats trots att den finns i lager. Mailade företaget för ett par dagar sedan, INGET SVAR. Nu suttit i telefon och väntat på att någon skall svara i 45 minuter, INGET SVAR, bara musik.
Deras reklamationshantering är usel, man kan inte prata med kundtjänst utan måste prata med en annan avdelning som det alltid är telefonkö till. Går även att maila reklamationen men dom svarar aldrig. Edit 2012-11-20: Kom tillslut fram till deras reklamationsavdelning på telefon och dom förstod inte varför det tagit sådan tid, två veckor senare hade jag ett nytt bord hemma. Höjer betyget från en stjärna.
En bra vattenkokare som kokar upp vattnet snabbt och verkar ha en bra kvalite. Dock måste jag hålla med mikael007 är pip-ljudet är grymt störande, speciellt när man sätter den på sin platta, hela familjen gör nu så att vi håller inne på-knappen samtidigt som vi sätter vattekokaren på plattan, då blir det inte fullt lika mycket pipande. Jag gick faktiskt så långt att jag började skruva isär den för att kanske få bort ljudet helt, dock har man satt en specialskruv och jag orkade aldrig gå och köpa passande verktyg. Hade man kunnat ställa in om man ville ha ljudet eller inte hade den fått 10p.
Trevlig router men den fungerar väldigt skakigt med produkter från Apple. Var i kontakt med supporten och fick en beta firmware som gjorde att routern fungerade bättre dock inte perfekt. Största problemet var med iPad 2 men även iphone 4 och MacBook Pro. Tröttnade och lämnade tillbaka routern på Netonnet, fick köpa en annan router utan minsta tjaffs, mycket bra!