Prisjakt

Akin

Medlem sen 2020-10-23
3
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Elgiganten
Bra
(500+)
A
Akin
3 omdömen
UselRedigerades 10 dagar sedan

2024-04-07 Gör jag order. Får hälften av köpet samt batterierna gått ut. Ringer till kundtjänsten får veta dem andra skickat annat kolli. 2 körning till hem/ombud. Kommer överens om returnera dem gamla för att byta till batterier som inte gått ut. 15 minuter samtal. Returnerar gamla batterierna. 2 körning hem/ombud. Resten av orden levereras till fel ombud i stället för Nykvarn tobak. Ligger dem i Husby. Över en timme med bil eller 3 timmar med kommunalt från mig. Ringer till kundtjänsten förklarar det. 15 min. Resten av köpet kommer 2 körningar till hem/ombud. Får veta via mejl att mina nya batterier är skickat. Men ser dem har bara skickat ett paket. Ringer till kundtjänsten förklarar det för att få rätta antal skickat 20min Får 2 sms för att hämta ut mina batterier, Åker till ombud finns ändas ett paket. Andra ligger IGEN husby. 2 körningar till hem/ombud. Kommer hem öppnar paketen. Det ligger IGEN gamla batterier. Ringer till kundtjänst. Första person går inte förklara problemen ens. 10 minuter. Ringer igen får förklara problemen flera gånger. Men det jag blir erbjuden låta varan i husby gå i retur för få återbetalning för varan samt Returnera dem gamla batterier till er för återbetalning. Vilket jag inte accepterar. Förklarar jag tänker inte åka ett engång till ombuden från min egen ficka. Men personen jag talar med säger att det inte är trolig att jag ska få två gånger gamla batterier. Anklagar mig för att ljuga. Jag säger ni har redan fått första leveransen ni har sätt dem är gamla. Samt håller jag nya i min hand vi kan kopplas i live så kan du se att jag inte ljuger. Men det är han inte intresserat av. Jag säger jag vill ha chefsamtal eftersom vi kommer inte vidare. Jag får veta det är inte möjlig. Jag svar din kollega sa det var möjlig för två dagar sen. I sin naturliga gång säger jag, Så antingen din kollega ljuger eller du som gör det. Då väljer han lägga på samtalen för jag är otrevlig. 30min Nu har vi 8 körningar 90 minuter samtal till kundtjänsten. Jag får svar nu att jag har "hämtat ut varan" trots dem och jag har kolli id som visar varan ligger i HUSBY. Samt vill dem jag ska köra min egen bil en El-Giganten butik utan ersätt vid godkänd reklamation som ligger i annan kommun. Trots det är e-handel köp.

Granngården
Dålig
(500+)
A
Akin
3 omdömen
UselRedigerades 10 månader sedan

Sämsta kundtjänsten, Vägrar lämna ut kvitto som man har rätt till enligt lag. Samt kommer med väldig otrevliga samt inte sanning´s kopplade svar.

Apotea
Utmärkt
(500+)
A
Akin
3 omdömen
Usel3 år sedan

Har köp massor av varor, Dem skickas inte flera dagar. Ringer frågar om order får förklaring dem har valt stoppa hela orden på grund av ett vara reserverat. Vem gör det? Jag frågar om dem kan skicka mitt order sen dem kan skicka reserverade order får en blank NEJ. Jag blir då tvungen avbeställa den reservera vara för få ut mina alla andra order. Skit företag.