Hej Trots en del strul med en säng så har TM-Sängar nu löst detta med bravur. Rekommenderar deras produkter samt deras när kundsupport och bemötande! Tveka inte att handla av TM-Sängar!
Uppdatering 20150826 Efter mycket strul så har jag fått min klippare, hämtade den själv på DHL terminalen i Gbg för att slipp vänta ytterligare 3 dagar för leverans, Tretti har ersatt mig för besvär men har tyvärr tappat en kund. Uppdatering 20150806 Skulle idag fått min gräsklippare av Tretti då den skulle skickas med DHL pga farligt gods, ej till min förvåning så har den inte lämnat Trettis lager av outgrundlig anledning, chef på Tretti garanterade igen att den skulle nå mig senast idag (Torsdag) men efter samtal under gårdagen och idag så kommer den tidigast nästa vecka, varför det strular är det ingen som vet, ingen tar personligt ansvar för att lösa denna enkla sak att skicka en vara till kund. Tretti själva medger att det är katastrofalt pinsamt att inte ha löst detta, men återigen så tyder det på brist att ta ansvar utan hoppas att någon "annan" löser det i organisationen. Trodde verkligen att de skulle lösa det de två första gångerna det lovades men så var ej fallet, återstår att se om de lyckas skicka min klippare innan första snön faller för då kommer min klippare bra till användning, tveksamt om jag ens behåller klipparen då den kommer när sommaren är slut som det ser ut nu. Otroligt pinsamt samt avråder andra att handla här, återkommer med uppdatering när klippare (om alls) dyker upp, då med recension av b.la klippare och Tretti igen -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Uppdatering 20150804 Bring skulle idag leverera min klippare enligt överenskommelse men ringer nu på morgonen 09:15 och säger att min vara inte har kommit till deras lager, kvinnan på Bring säger att hon personligen skall kontakta Tretti och återkoppla till mig, 1 timme senare ringer Bring upp och säger att min klippare lämnade Tretti's lager idag kl 09:36 (Detta står fortf på min leverans på Trettis hemsida)...... vad var det som lämnade lagret i förra veckan då? Vad är detta för påhitt till bolag, inte nog med att de inte kan hantera kundservice eller leverera produkter de ljuger till kunderna för att slippa dem? Jag kontaktar då högre instans på Tretti som resulterar att någon chef för supoorten kontaktar mig med en fullständig version om vad som hänt: Tydligen så kan inte Tretti skicka min vara med Bring då den klassas som "Farligt gods" så varan har aldrig blivit skickad, efter mycket så fick de löst att DHL skall leverera min vara och då först om ett par dagar så ytterligare försening, då jag inte fått ett datum av DHL så kan jag inte veta om när min vara kommer (om den kommer alls?) Kommer att få vara hemma minst 2 dagar från arbetet och boka om tekniker som idag skulle fräsa ner kabeln kl 12 som jag hastigt och lustigt avbokade kl 10, mindre nöjd när jag ringde honom för det är lite av högsäsong just nu... Cred till Bring som kan kundhantering och gör Tretti's job genom att kontakta dem i min sak och sedan återkoppla till mig personligen då Tretti inte kunde göra detta i deras utsago... Återkommer när / om jag får min klippare -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Köpte en robotgräsklippare som fanns i lager, på deras sida stod det 2-7 dagar lev tid, i över 3vardagar hade min order "packas på lagret" ringde dag 4 1timme telefonkö för att sedan bli bortkopplad underbart,, Kom fram till telefonsupport och fick svaret "konstigt något har nog gått fel, oj nu ser jag att den har lämnat vårt lager precis" vad bra tänkte jag då har jag klipparen imorgon / övermorgon ...... Ingen klippare men fick då sms av Bring som ville leverera klipparen om 5dagar... Ringer Bring som säger "vi har bara fått in en order om leverans men har inte fått din klippare till oss" kollar med tretti och de säger att de skickat min klippare från lagret ingen vet var 15000 kr klippare är Undvik snälla detta bolag som inte kan hantera alla delar i en enkel försäljningskjedja utan förlitar sig på att bara få in så mycket ordrar som möjligt för att sedan ad-hoc lösa resten... Trist att inte få någon support heller service känsla 0 mystiskt att de ens överlever... Kasst
Oj, efter 1 år så kan jag inte säga mer än crap. Buggig, tar bort SMS random, sync fungerar ej, skärmen har gett upp 3 ggr, appglappet är alldeles för stort Återgår till iOS som fungerar
Service ok Leverans nästan ok för att vara 2014 Mer fakta kring produkterna hade varit bra då det ofta handlar om möbler. Helt ok mao.