Företaget har stor förbättringspotential gällande kundkommunikation. I orderbekräftelsen står det att man ska få ett mail så fort beställningen lämnats till DHL med en spårningslänk. Det får man inte, utan man går ovetandes om att paketet skickats till dess att det dyker upp i Postnord-appen eller på utlämningsstället. Bolaget skriver i sin årsredovisning att man bl.a. har haft problem med ett nytt affärssystem samt flytt av lager. Om det är något man fortfarande lider av, hade det inte skadat att kommunicera detta till kund till dess att det adresseras. Har saknat anledning att returnera en vara som många här lyfter i sin kritik, men bortsett från kommunikationen tycker jag i övrigt att det har varit en bra köpupplevelse.
Alldeles utmärkt! Beställde ett par löparskor på söndag, skickades på måndag och kunde hämta ut de på tisdagen. Inget att klaga på.
Re hobbis: Köpte även min på Mediamarkt i Barkarby för 1090 kr och den har funkat alldeles utmärkt! Har fyllt nästan till max (ca 30gb kvar) och den är fortfarande snabb. Du kanske fått tag i ett måndagsex.