jag har tyvärr köpt en playstation handkontroll från en av CDONs handlare, det finns ingen central kundtjänst, så med andra ord om en handlare beter sig väldigt illa, så finns det ingen hos CDON att få stöd ifrän, det är ju en stor skillnad mot tex Amazon där de centralt kan styra upp saker. PlayStation DualSense Wireless Controller – Gray Camouflage Levereras av SA FACOMAR Tyvärr var kontrollen en kopia, väger mindre, detaljer som inte överensstämmer osv, jag har ännu inte fått någon vettig återkoppling från detta företag, de skriver "sitter fast i tullen" "vår tekniska avdelning tittar på det" osv, jag hävdar att jag vill använda ångerrätt för att inte behöva trassla med bevis av kopia osv, men kommer aldrig mer att beställa från CDON då de inet tar något övergripande ansvar för "sina" handlare. Edit 2024-09-09 Företaget verkar ha tagits bort från CDON nu, man kan söka fram produkter från dem, men det blir bara blankt när man klickar på dem. Jag har ju hävdat ångerrätt hos handlaren, då det enligt lag är obligatoriskt att tillhandahålla 14 dagars ångerrätt. Jag skapade tidigare ärende på CDON med reklamationen och bifogade bilder på kopian, fick detta svar nu (har fått några tidigare goddag yxskaft svar också). 9 sep. 2024 03:14 CEST Kära kund Hej! Tack för ditt brev. Vi är ledsna att ge dig en dålig shoppingupplevelse. Du måste tillhandahålla bilder på produkten så att vi kan ge dig motsvarande tjänster enligt den specifika situationen. Jag önskar dig ett lyckligt liv! Uppriktigt safacomar-diana
Denna har ersatt en Garmin Fenix 6X Pro. Valde en Epix nu främst pga display, som är fantastiskt mycket mer läsbar, då jag blir mer och mer i behov av läsglasögon, så gör den bättre displayen att jag "klarar mig bättre" även utan glasögon. Jag valde den största modellen (51mm) pga att den har betydligt bättre batteritid, jag ville inte ha en klocka som måste laddas var och varannan dag. Mycket nöjd hittills. Dagens programversion 14.36, har efter ett par dagar ännu inte stött på något som indikerar på problem med mjukvaran.
Köpt en Fenix Epix Pro (gen2), den levererades snabbt och utifrån det så fungerade allt så lågt bra, i bästa fall så hamnar jag inte i någon garanti/reklamationssituation, får uppdatera efter det i så fall :)
Bra, produkt på fjärrlager så det tog några dagar, men helt ok, och info om detta fanns vid beställningstillfället så inga problem :)
Har handlat ett par gånger härifrån med gott resultat, sist hade jag angivit fel namn i beställningen, så det blev problem med bankid verifiering för att hämta ut paket, efter mejlkontakt med deras support så korrigerade de namn (det var mitt fel att namn inte stämde från början) och det gick fint att lösa ut paket.
Gjorde en beställning på lite protein, men mitt namn fylldes i med något sparat som var fel, så det gick inte att kvittera ut paket då namn inte stämde. Jag mailade butiken, och fick bekräftelse på att de korrigerat namn på mottagare enligt mitt önskemål. Imponerande snabb och smidig handläggning 😀
Ok ljud för storlek och prisklass. Köpte för att den stödde Airplay, dock så har jag nu förstått att det stödet är väldigt begränsat, främst till Apple Music och några få andra appar som tex Spotify, annars inte mycket nytta med det, Stödjer även Google Cast, så håller på o kikar vilka appar som stödjer det. Jag tycker att den uppfattar enklare kommandon bra, och smidig att ha på köksbänken, då man ofta har händerna fulla med annat, Hade den stött Airplay fullt ut så hade den fått fem stjärnor.