Skitdålig support! La en order i torsdag, ångrade mig och försökte kontakta dem för att avbeställa.. I fredags så Satt jag som nr 1 i telefonkö i ca 1timme, gick sedan ut på deras hemsida och såg att Chatten var öppen.. Kanon tänkte jag så klickade på chatt symbolen och direkt kom Kundtjänst medarbetaren "Casper" in i chatten, skrev ett inledande meddelande och sedan lät jag fönstret vara öppet och kollade till det lite då och då 7 timmar senare hade jag ännu inte fåt något svar.. mailade då om att jag ville avbeställa min order... Idag fick jag från Bring att jag nu kunde boka utskörning.. men cykloteket har ännu inte gjort sig besväret att svara... Edit: jag har ändrat betyget till OK. Dom har svarat och dragit tillbaka ordern tycker dock att ett stort bolag som cykloteket borde ha en bättre support än detta ÄVEN på sommaren.. Fick inget mail att ordern var på väg eller så och kollinr fick jag inte förrens dom svarade mig ca 1 dag efter ursprungs betyget…. En ny Edit: jag ändrar tillbaka omdömet till usel då när jag skrev förra omdömet så drog dom tillbaka cykeln och tillbehören utan kostnad för mig. Men nu i måndags 18/9 så fick jag en faktura/delbetalning från Svea från cykloteket på något jag inte har en aning på vad den avser. Och cykloteket har ännu inte svarat på mitt Mail från i måndags!