Rabbat på Maria Nila, kanon, köper. Fick fel produkter. Kundtjänst byter då inte ut sakerna, utan jag får skicka tillbaka sakerna (få en återbetalning), lägga en ny order och be om samma rabbat, i efterhand. Lite udda i sig. Dom skickar inte en retursedel. Det får jag ordna själv OCH - Jag får betala returen själv dessutom (inget dom står för), så detta blev ju plötsligt väldigt dyrt. Får se hur bra återbetalningen kommer fungera.... Notera också att man även får betala frakten för nästa, "rättande" beställning. Så gör man fel, får man betala frakt 3 ggr, OM man nu beställer en gång efter ett fel gjorts. citat från mail: "Vi erbjuder tyvärr inte fria returer till våra kunder, vilket framgår tydligt på vår hemsidan - har kund beställt fel vara kan vi inte ansvara för det. " Jag påtalar det inte alls är tydligt och jag har inte beställt fel, jag har fått fel produkt, som jag ser det. svar: "Ångerrätt och returpolicy står under "köpvillkor" på vår hemsida. " Så, det är inte ALLS tydligt. hur klarar sig såna här sajter, när alla andra tom skickar med retursedel i paket och givetvis byter man ju bara ut produkten, inte som dom gör enligt ovan, hel snurrigt. ta nått annat, finns massa andra vettigare siter. edit: Dom kräver att man skickar med företagspaket, och ett paket över 500gram kostar 230 kr att skicka med Postnord. Plus då att man betalar frakt till sig från första början. Gions slutade att svara på mail när jag påtalade dom hade en udda goodwill policy.
Dom har det mesta, inte alltid billigast, men ordning och reda. Strålande affär.
Bra site. Tekniskt och innehållsmässigt Noterade en annan butik var 9 kr billigare, ville testa prisgaranti. Startade en chat, inom minuten hade jag samma pris med en unik länk. Snyggt snabbt o proffsigt. Man får lite poäng att handla för senare på köpen, tänk på det tar 22 dar innan du kan nyttja dom, och dom förfaller efter 6 månader. Kan inte komma på något negativt mer än 6 månader på inlämnade poäng är lite kort för mig som handlar sällan. Annars utmärkt