Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

simonhj88

Medlem sen 2011-12-27
6
Bidrag
3
Hjälpsamröster
Kärcher WV 5 Premium
Full Star 1
3
(2)
1 099 kr
s
simonhj88
6 omdömen
Full Star 1Empty Star 2Empty Star 3Empty Star 4Empty Star 5
3 år sedan

Aldrig haft så randiga fönster som efter den här. Blir betydligt bättre med en trasa och vanlig fönsterskrapa för 29kr. Det är alltså 700kr extra för att dammsuga upp lite vätska istället för torka upp det med en trasa…

Alpingaraget
s
simonhj88
6 omdömen
UselRedigerades 4 år sedan

Arrogant bemötande där personalen står och kollar Youtube-klipp och du själv behöver jaga efter dom för att få någon hjälp. Hur man kan ha anställd personal som 2021 behandlar kunder olika baserat på kön är för mig helt ofattbart. Flickvännen och hennes vän behövde hjälp att välja ut skidglasögon och blev rekommenderade ett par ”röda fina” medans den 45 årige mannen bredvid fick en full genomgång av funktioner och teknik i linserna. Vill du få service baserat på kön, ålder och upplevd ”free-ride” aura ska du gå till Alpingaraget. Vill du ha genuin hjälp av kunnig personal bör välja en annan affär.

Adlibris
OK
(500+)
s
simonhj88
6 omdömen
Usel4 år sedan

Beställer böcker och får efter 2 veckor ett mail om att min order returnerats och att jag ska betala 150 kronor i fraktavgift. I Postnords app står det att leveransen endast är registrerad och jag har inte fått någon som helst avi. Jag kontaktar Adlibris kundtjänst som beklagar och gissar att böckerna skadats under transport och därför skickats tillbaka. Fine, det kan ju ända vem som helst. Deras lösning på problemet är dock istället för att helt enkelt skicka nya böcker så ska jag som kund sköta deras admin och invänta återbetalning för att sedan göra en ny beställning och vänta ytterligare 2 veckor för att, om allt går rätt, till slut få mina böcker. Som att jag inte har annat att lägga min tid på.. Det blev helt enkelt inga böcker för mig och Adlibris har nu tappat ännu en kund. Företag som skiter i sina kunder undviker jag till varje pris och rekommenderar andra att göra detsamma.

KitchenLab
Utmärkt
(175)
s
simonhj88
6 omdömen
Dålig5 år sedan

Bra utbud med många annorlunda och roliga köksprylar. Lagersaldot går dock inte att lita på så även om man lyckas lägga en beställning är det inte helt säkert att man får hem prylarna. Servicen hade kunnat vara bättre. Tråkigt att vänta en vecka på något med leveranstid ”2-3” dagar för att sedan få info att lagersaldot var fel och egentlig leveranstid är över 2 månader....

Samsung QLED QE65Q9FN 65" 4K Ultra HD (3840x2160) Smart TV
Full Star 1
4.6
(30)
s
simonhj88
6 omdömen
Full Star 1Full Star 2Full Star 3Full Star 4Full Star 5
5 år sedan

Sinnesjukt bra tv. Svärtan är kolsvart, färgerna klara, ljusstyrkan bra, den är riktigt snygg (min hänger på väggen) och ljudet är förvånansvärt bra! Smidigt att det bara går en tunn kabel från tvn till en box man kan gömma undan och koppla in alla andra kablar. Köpte min som en fyndvara på Netonnet men när jag fick hem den och slog på den såg jag direkt att det var ett svart streck på 3mm mitt i bilden. Såg ut som döda pixlar... Jag kontaktade Netonnet som rekommenderade mig att kontakta Samsung. Chattade med Samsungs support som bad mig skicka in några bilder. Ett par dagar senare kontaktade dom mig och sa att dom skickar hem en tekniker när det passar mig. Teknikern kom hem, kikade på de döda pixlarna och konstaterade att det inte alls var pixlar utan någon plastbit som hamnat framför displayen. Jahapp.... Inga problem sa han. ”Jag har en ny display i bilen, vi byter ut den bara”. Tog 15 minuter sen hade han bytt ut hela displayen, monterat ihop och testat så att den var ok. Vilken kundservice alltså, världsklass! Så där ska det gå till.

StalandsMöbler
s
simonhj88
6 omdömen
Usel5 år sedan

6 veckor leverans istället för 3 som utlovades. Riktigt dålig support från Stalands som skyller på att DHL glömt mattan i deras leverans. Ingen ersättning och tråkigt bemötande av Stalands kundservice. Oerhört dåligt.