Beställde en träningscykel, fanns i lager och kom hem två dagar senare på pall med DHL.
Ringde upp och beklagade att det var fel lagersaldo på hemsidan och frågade om jag ville ha andra bönor istället. Tackade nej till detta och skulle då få pengar tillbaka från kortbetalningen. Efter en viss tids väntan så mailar jag och frågar vart mina pengar som jag skulle få tillbaka tagit vägen. Inget svar på det mailet, men någon dag efter så fanns pengarna på kontot igen.
Efter att en produkt gått sönder och vi kontaktade kundtjänst via webformulär, så tog det drygt en vecka innan första svaret från Tretti.se. Efter det så har det gått väldigt smidigt, snabb leverans av ersättningsdelar och bra hantering i stort. Tyvärr drar den långa väntan i början ned känslan av en perfekt kundtjänst.
Vårt ex gick tyvärr sönder efter en månads användning. Men en bra hantering av Tretti.se och LightAir gjorde att "dötiden" blev ganska kort ändå i väntan på nya delar. Den verkar göra det den ska, inomhusluften här hemma känns mycket lättare att andas, känslan att behöva öppna ett fönster för att få luft är borta. Samlar på sig en hel del damm och annan smuts på sitt filterrör, mycket smidigt att bara kunna skölja av, istället för att behöva byta filter. Rekommenderar produkten.
Beställer en bumper till telefon på tisdagen, bumpern finns i lager och jag betalar med kort. på onsdagen veckan efter mailar jag och frågar vad som hänt med min order, får svar på torsdagen att den skickades "igår", när jag kommer hem på torsdagen låg den i lådan. Välpackad och korrekt. (drar upp betyget från en stjärna) Utger man sig på både Prisjakt och sin egen hemsida att man har "Snabba leveranser" är över en veckas leveranstid på en lagervara inte okej på långa vägar! Såhär behåller man inga kunder. Rekommenderas ej!
Snabba som attans! Beställde på eftermiddagen och fick spelet i brevlådan dagen efter! Dessutom med 2 små godisar som överraskning. Här kommer jag handla igen.