Vill du bli blåst och dåligt behandlad, handla hos skruvat. Beställde grejer som skulle passa min bil efter regnr, det var helt fel del, tänkte att jag gör reklamation, först fick man sitta i telefonkö i nästan 3 timmar, en dag svarade de inte alls på 3 timmar, kom en plats fram i kön på 46 pers på 45 minuter! När jag väl fick tag på dom så såg de att det var fel del och rekommederade en annan, men jag kunde inte få den nya utan den måste jag också betala för, så jag låg ute med pengar för dubbla beställningar och två verkstadsbesök, fick skicka tillbaka den felaktiga varan och det tog 2 månader innan jag fick tillbaka pengarna, och för det andra verkstadsbesöket har jag inte fått något efter nu 3,5 månader då de säger att kvittot inte är enligt deras "spec", jag gick på verkstaden som en normal person, betalade och fick ett kvitto och det var det jag skickade in, men de vill tydligen att verkstaden ska ändra sin kvittoskrivning (ekonomisystem) så att det passar skruvas rutiner, jag har betalat 1000kr för mycket och vill ha tillbaka de pengarna, ska gå till ARN då de bryter mot konsumentköpslagen, och jag kan inte påverka nån verkstads rutiner i hur de skriver kvitton. Jag kunde lika gärna köpt delen på volvo för fullpris, det hade blivit billigare än att ta ledigt 2 dagar för byte, sen byte igen, 3 resor till ombud för att hämta/lämna paket och en inställd semesterresa pga att jag inte kunde använda bilen på en dryg vecka, och det var min enda semester i år så jag fick stanna hemma. Och på sin egen hemsida bestämmer de själv vilka rekommendationer på kundnöjdhet som publiceras, gissa hur många negativa det blir då? Aldrig mer!