Teckna aldrig ett avtal med 3! I somras då jag skulle hjälpa min nästan 80-åriga mamma med hennes räkningar såg jag att hon hade över 5 olika abonnemang hos 3 men en kostnad av 1.400 kr. Hon själv vet inte vad som har hänt men brukar ibland gå in i 3-butiken i stan för att få hjälp. Jag ringde då upp 3 för att hantera detta och då sa de bara att eftersom det är bindningstid så måste vi betala allt på en gång ca. 10.000 kr om vi ska lösa abonnemangen, och att de går ut i december. Jag sa att detta var oacceptabelt men de ville inte hjälpa mig. Nu när jag var i kontakt med dem idag visar det sig att hon i augusti, när hon ville ha hjälp med puk-koden eftersom telefonen låst sig, fått sitt telefonabonnemang förtidsförlängt igen. Min mamma hade bara velat få hjälp med telefonen och inte uppfattat detta alls. Fy skäms på er försäljare på 3 som lurar äldre människor! Det är lika illa som personer som lurar gamla på pengar fast värre då de sitter fast i avtal.