Prisjakt

Jenny

Medlem sen 2023-12-20
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Synsam
OK
(95)
J
Jenny
1 omdöme
Usel4 månader sedan

Delar med mig av min upplevelse om synsam säljmetoder, som är oseriösa, liknar rena påtbinmetoder, information om abonnemang är det stora brister i, man berättar inte och lyssnar tydligen inte heller, när man som kund säger att varken glasögon och solglasögon används speciellt, istället Lurar man på, solbrillor för 4000, och inte en enda gång berättar man vad det blir totalt, då är det två säljare där, att få fakta på plats, ska väl ges, när sen abonnemangets s. K förmåner inte går att utnyttja, så har man sysdlst med falsk marknadsföring. Kontaktade butiken redan i början av oktober, då inga tider gick att hitta, dessa mail har man raderat uppenbarligen. Jag kontaktar butiken, kundtjänst och Synsam group, där man lovar att regionchef ska ringa mig idag(20/12) Var även in på butiken och gick ett stort utbrott, då hon inte kunde veta vilka, säljare som jobbade det datumet, fastän det har väl lön och arbetstid, lätt att kolla om man vill. Jag berättar gärna för en chef, men kommer inte skicka till nån kundservice, där det ändå inte hänt något trots må ga lovande från deras sida. Förväntar mig mer när man som kund signalerar att det förekommer flera brister.