Beställde kyl&fryspaket till ett bra rabatterat pris på ca 19000 istället för 27000. När varorna fortfarande inte kommit började en och en halv månads kontakt med Electrolux där vi fick minst 3 olika förklaringar om var våra varor tagit vägen. Ena stunden var det Brings fel och vi var tvungna att ringa dem, andra stunden var det logistikavdelningen som skulle ge svar som dröjde många dagar varje gång och inte ledde någonstans. Slutade med att vi fått reda på att de skickat våra varor till fel person, som sen skickat tillbaka dem, och sen har de bara gått upp i rök utan att Electrolux tyckte att de behövde lösa detta åt oss. Så när jag ringt och ringt och ringt och till sist fått fram detta svar så erbjöds vi lösningen att vi kunde få ersättningsprodukter till "samma pris" som vi gett för orginalprodukterna, vilket är dyrare än vad vi hade gett för dessa produkter (med fel mått då kylskåpsmåttet inte finns längre) om vi köpt dem med andra rabatter (refunder.se). Jag kräver inte guld och gröna skogar, men här tycker jag att de kunde försökt skapa lite goodwill genom att ge en resonlig rabatt med tanke på att de suttit på våra pengar och tvingat mig personligen att dra i ärendet i nästan 2 månader. Vad ska man säga? Det är under all kritik hur vårt ärende blivit hanterat men då vi bara är ett enkelt litet hushåll kommer inte det direkt påverka hur företaget hanterar en situation som denna i framtiden. Vill bara slänga in beröm till kundtjänsten i firstline som verkligen försökte hjälpa till och sen då en rejäl känga till Logistikavdelningen/ansvariga som inte brydde sig alls.