Inte schysst! Tänk en extra gång innan du tecknar avtal med Comviq! Jag är och har varit kund i några år. Nöjd för det mesta och i förra veckan valde jag att stanna kvar och teckna ett nytt abonnemang med en Samsung S22. Igår 14/2-23 fick jag min telefon som visade sig vara trasig 😑 Tar direkt kontakt med Comviq varpå jag får höra att jag är skyldig att skicka in den till en serviceverkstad för reklamation och att detta kan ta över 2v. Ny telefon som jag just fått och aldrig använt blir jag av med sekunden efter att jag köpt den. Mina 14 dagar ångerrätt gäller inte när varan är dead on arrival. 😑 Bella i kundservice gjorde sitt bästa för att hjälpa mig smidigt, men hon fick ett nej och meddelade att jag måste skicka in den på service det första jag gör. Bella lyckades frysa min ångerrätt till ärendet är klart. Hade jag skickat tillbaka telefon hade jag blivit ersättningsskyldig för deras trasiga telefon fick jag veta. Så lätt blir du körd som kund hos Comviq. Jag la fram olika förslag på lösningar men till vilken nytta? Så nu står jag som kund utan telefonen och lätt ångest till att detta är klart. Detta bör du veta tycker jag!