Uselt! Går in via Prisjakt för att köpa en Iphone 16 PRO 256 GB via prisjakt för 14 790 kr, lägger den i varukorgen och när det är dags att betala 5 minuter senare har "prisroboten" ändrat priset till 15 489 kr. Kontaktar kundservice som ej kan hjälpa till trots att telefonen kostat detta pris hela dagen samt flera veckor innan. De ber mig gå till butiken på Drottninggatan för att se om de kan hjälpa till. Här visar ingen intresse för hjälpa till och får till sist bemöda två säljare själv som verkar måttligt intresserade. När jag redan hade abonnemang fanns det inget intresse av att hjälpa till. När jag kommer hem en halvtimme senare har priset sänkts igen... Uppdatering 2025-02-18: Eftersom Power svarade här om att kontakta kundservice för prisjustering gjorde jag ett försök utan resultat. Jag blev erbjuden att köpa produkten för ordinarie pris vilket nu är 14 790 kr för alla. Det gick absolut inte igår när jag hade produkten i varukorgen eller var i butiken. Köper på Elgiganten istället.
Ej kompatibla med Iphone XS och diverse andra telefoner. Det gäller vid inkommande samtal där anslutningen bryts så det ej går att svara på samtal. Apple känner till detta men vidtar ej åtgärd. Reklamerade för ett år sedan. Googla "airpods pro 2 iphone xs problem". Gäller även fler telefoner. https://www.reddit.com/r/airpods/comments/12km0ue/iphone_xsxs_max_airpods_pro_2_be_careful/