På några få dagar levereras försändelser från Stockholm till Iran eller Dominikanska republiken med DHL utan problem. Apotea behöver vanligen 1(!) eller ett par dagar till Stockholm. Med teknikdelar tar det omotiverat ett par dagar ytterligare. Man lägger tonvikten i leveransbesked att det blir mycket dyrt för kunder som inte hämtar ut paketet. Paketet lämnades i trappuppgången istället för på utlämningsställe 5 minuter bort. Hur tänker man där? Tänk om jag var på semester eller andra norpat paketet Plus för en rabattkod jag fick. För övrigt minus för att inte Instabox erbjuds och för leveranskostnad (jämför Apotea och svenskt kosttillskott). Edit: Bra stabilt och smidigt. Och trevlig produkt usbc till usbc-kabar i långt utförande och i snygga färger med guldkontakt. 😏👍🏽
Ringde support för en simpel fråga angående ny Samsungmobil och frågade vilken kabel som krävdes för en snabbladdare på 25w till en Galaxy 20s FE. Det tog runt 15 minuter innan de fattade frågan och ytterligare kanske 5 minuter innan jag fick ett vettigt svar. Chatten var ännu värre där jag inte fått svar på ett par timmar och avslutar därför. Bara massa robot-nonsens, ursäkter och uppehåll. Helt inkompetenta?
Allt dåligt som tidigare har skrivits stämmer fullständigt. Jag utgår från att officiella omdömena eller recensionerna tidigare från experter är köpta av Electrolux. Jag hoppas att jag aldrig någonsin behöver använda en dammsugare från Electrolux i fortsättningen. Röret är helt värdelöst. Dammsugaren är dessutom tung och klumpig och svår att navigera. Sämsta möjliga redskap med andra ord även om sugkraften imponerar i sej. Produkten suger ordentligt helt enkelt enkelt för att vara vitsig. FY SKÄMS ELECTROLUX. 👎🏼👎🏽👎🏾👎👎🏿
Kan än så länge bara instämma i genomsnittsomdömets lovkör PLUS +Enkelt +Billigt +Snabbt +Bra sida +Bra info MINUS - Fraktkostnaden på kuvert överstiger kostnaden för portot Återkommer med edit om det bli strul med varor och kundtjänst etc.. Uppdatering: Bra pris med bra frakt-alternativ. Tyvärr dyr kostnad för frakt när man beställer småsaker. Annars en femma.
Prisvärd men med brister. Elegant exklusivt intryck utom baksidan som andas Samsung S3. Känns stilren i menyer också. Saknar i onödan vissa basic funktioner som att kunna skifta användare och annat. Har hört att kameran matchar priset men det lär alla billiga mobiler göra så det är vad man förväntar sej. Denna blir bra som en backup till resor så man har biljetter och banker även när primära mobilen krånglar. Jag är ingen heavy user och i synnerhet inte på denna. Känns som ett bra val för 995 kronor. Lillebror till denna kostar dock endast 444 kronor just nu på Webhallen för den som vill ha en lur bara för att ringa och messa och enklare ärenden på nätet. Edit: inställningen av vaken skärm-tid har egentligen flera alternativ men funkar bara på inställningen 30 sekunder vilket är skit då jag använder den under föreläsningar och annat; men som väl är hittade jag en utmärkt app som fixar biffen galant: "Don't Sleep" ish. Mobilen laggar tyvärr frekvent. Långsam uppstart och långsam laddning av batteriet! Jag har inte märkt att batteriet utmärker sig trots 4000 MAh. Varken 👍🏽 eller 👎🏽.
Att enkelt och smärtfritt köpa en sprillans kvalitetsplatta för 1600 när priset ligger på 3500 och uppåt är inget annat än ett fynd. Ett elfynd. Jag mailade Elfynd och kollade av innan eftersom jag inte hade koll på dem sen tidigare och jag fick omgående ett personligt svar. Bra första intryck. Leveransen var snabb och smärtfri. Grymt bra deal och jag har ett mycket bra helhetsintryck så här långt. Jag kommer lätt att hålla ögonen på nya fynd som kan dyka upp där och jag kan rekommendera andra att göra detsamma
Skärholmen. Dåliga rutiner, inkompetens eller ointresserad personal. Det är ingen fråga utan snarare ett påstående. Två gånger på några dagar har min fru handlat patroner till kulspetspennor av ett standardmärke i butiken. Båda gångerna visade hon exakt vilken penna det gällde och andra gången hade hon en egen penna med sig. Båda gångerna var personalen övertygande och övertygade om att hon fick rätt produkt men båda gångerna var det fel patroner som inte passade. Mycket onödigt slöseri med tid och byte. Vad är det frågan om? Är ni helt inkompetenta? Idag 6 mars 13.20 besökte jag dem igen för att känna tillbaka patronerna med kvittot men det gick jag inte kan frugans bankkort som köpet genomfördes med. Jag fick inte ta det i kontanter. Vilka bedragare. Hårresande. Noll service.
Superservice! Så här ska en slipsten dras. Kom och lär ni övriga. Fantastisk personal. Proffsiga och engagerade. Top notch. Elisabeth på kundtjänst och Anna (?) i butiken vid Zinken är ju helt fantastiska. Bra sortiment. De lägger mycket tid och kärlek på kunden. Wow! Jag fick hjälp av dem att hitta min drömpenna" och en present till min fru. 🏆🏆🏆🏆
Sjukt effektivt när man har hyperhidros. Lindrar besvär avsevärt. Jag brukar applicera på huvudet inför tal eller föreläsningar med åhörare. Ibland behövs det inte men jag vill inte chansa. Mycket obehagligt vid applicering ibland och produkten förstör skoningslöst handdukar och kläder om man har kvar lite på händer eller på kroppen som inte sjunker in i huden eller tvättats bort. Varning för omedelbar kraftig missfärgning av olika material vid kontakt. Detta borde stå med varningstext på paketen. Fy skäms på tillverkarna. Savetterna är ibland uttorkade vid inköp. Flaskorna är bättre val om möjligt. Usel info om hur det påverkar eller kanske inte påverkar hälsan med tanke på dåliga rykten om cancerogena ämnen. 5 för effektivitet. 1 för egen hantering. 1 för information