Beställde två kettlebell (lager produkter) från Träningsmaskiner.com den 13 maj, Den 15 maj får jag sms från DSV som skall leverera om att jag skall gå in och välja leveransdag. Jag väljer den 17/5 mellan den härliga tiden 08-16 och där chaffören skall ringa 30min innan leverans. Ser till att vara hemma från jobbet den dagen, hela dagen går och ingen varken ringer eller kommer för att leverera mina kettlebell. den 20 maj så får jag ett nytt likadant sms från DSV gällande att jag skall gå in och välja dag då leverans skall ske. Väljer då den 23 maj mellan 08-16 och ser då till att även denna dag vara hemma från jobbet för att kunna ta emot och kvittera leveransen. Ingen chaufför ringer. Utan istället dyker det bara upp en kille i skåpbil oannonserad och skall då leverera mina kettlebell. Det första han säger att att det ena emballaget är trasigt, när jag ser på kettelebellen så har den studsat runt ordentligt och är skadad. Den andra är hel i sitt emballage. Givetvis så tar jag kontakt med info@träningsmaskiner.com och skickar händelseförlopp och bilder jag tagit i samband med leverans som visar skadorna. Joakim på Träningsprodukters kundservice beklagar i vändande mail och frågar om jag gjort en skriftlig anmälan tillsammans med chauffören. Jag säger att jag ej har gjort en skriftlig, utan tagit bilder på detta när emballagen ligger i leveransbilen och på chauffören som jag skickat till Träningsmaskiner.com. Därefter så får jag inte någon återkoppling alls från Träningsprodukter... De verkar EJ bry sig om sina kunder och verkar onekligen inte ta ansvar. Skulle Ej rekommendera någon att handla från Träningsmaskiner.com då kundtjästen/servicen är skrattretande usel. Otroligt att man kan behandla kunder på detta vis och fortfarande ha en verksamhet.