Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

Hanna

Medlem sen 2024-07-04
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Synsam
OK
(110)
H
Hanna
1 omdöme
Usel5 månader sedan

Beställde linser för 2,5 veckor sedan som inte kommit fram. Kontaktar Postnord som förklarar att då de inte kan se någon mer uppdatering i ärendet (varan har fastnat nånstans) måste jag reklamera till Synsam som i sin tur får reklamera till Postnord. Skriver till Synsam 3 gånger under 4 dagar (de lovar svar inom en arbetsdag) men inget svar. Ringer därför upp dem och får prata med kundtjänst som menar att jag redan har kontaktat dem för en vecka sedan och ska ha sagt att jag fått paketet och öppnat och däri ska det ha legat en lapp med information om att varan skadats under leveransen. Alltså vad pågår?? Jag har inte hört av mig till dem förrän när jag skrev till dem för 4 dagar sedan! Helt bisarrt! Hon i kundtjänsten lät inte som att hon trodde mig men sa att hon skulle prata med sin kollega för att reda ut varför denne skrivit detta. Hur gör man med detta?? Jag betalar för en vara jag inte fått och sen kommer den här bisarra infon! Helt värdelös service och bemötande!