Prisjakt

Madeleine!

Medlem sen 2024-08-03
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Elon
OK
(355)
M
Madeleine!
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Hur f-n kan personalen på Elon Väsby Centrum inte rätta till det felet dom förorsakat för min 70 åriga mor! På kvittot framfår det klart och tydligt att abonnemanget ska vara vilande i 6 månader (fram till 4 augusti) Mamma var nöjd med det vi fixade och får sedan faktura från tele2 med abonemangsstart den 4 februari! Mamma ringer tele2 som inte kan hjälpa utan hänvisar till butiken som vägrar hjälpa och dessutom bemöter min mor otrevligt! Så nu ska min mor betala för dubbla abonnemang istället för att betala till 3 till och med 4 augusti och därefter till tele 2! Så nästan 1000 kr månaden! Jag ska såklart försöka hjälpa henne med detta, men vill varna alla för denna butiken och opålitliga säljare som inte håller vad dom lovat trots det framgår på avtalet! (Deeutom påstod säljaren efter koll i datorn att min mors befintliga abonnemang hos 3 löper ut den 4 augusti! Mamma litade såklart på säljaren och vid kontakt med 3 visade det sig att hon är bunden till och med december) Skamligt att lura gamla människor såhär och inte hjälpa till trots bevis finns på kvittot om starta abonnemanget den 4 augusti! (Vilket är ett framljuget datum)