Otroligt dåligt bemötande och oseriöst företag! Jag beställde en produkt från Baresso för första gången nu och fick till min förvåning hem fel produkt. Istället för det jag beställde, fick jag istället det i mindre storlekar och i en helt annorlunda format. Då detta formatet inte var det jag var ute för ville jag reklamera, vilket Baressos kundtjänst inte lät mig göra. De hänvisar till att ”undantag kan ske” om produkten är slut i lager och att de kan skicka produkten i mindre storlekar, detta skall tydligen stå i köpvillkorerna hänvisar dem. Däremot framkommer det inte att produkten är i annan format, vilket enligt mig är produktfelbeskrivning eller avsaknad av information. Enligt konsumentköplagen har företaget skyldighet att ta emot min reklamation då dem skickat en felaktig vara, detta anser inte dem. När jag försöker förklara får jag bara förskrivna autosvar tillbaka efter flera dagar, där de inte ens besvarar mina meddelanden eller tar något ansvar. De vill att jag skall stå för retur. Nu fick jag som svar att de inte tänker skriva ut en retursedel till mig, vilket jag egentligen har rätt till då jag meddelat samma dag som mottagande av paket att jag vill lämna tillbaka den. Alltså har de i ena stunden erbjudit mig göra retur istället för reklamation, för att sedan ångra sig och ta tillbaka det. Jag upplever företaget som ytterst oseriöst och rekommenderar INGEN att köpa härifrån! Håll er borta från Baresso! Jag brukar beställa online ofta, och brukar aldrig ha några problem. Jag kan inte minnas någon gång då jag varit missnöjd med en onlinebeställning, men detta tar priset för det sämsta bemötandet och kundupplevelsen jag varit med om.