Prisjakt

Evy

Medlem sen 2024-10-03
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Jollyroom
OK
(500+)
E
Evy
1 omdöme
OK20 dagar sedan

Hämtade ut Hoppgungan på utlämningsstället. Och precis som jag läst i recensionerna så var även denna skickad i enbart hoppgungans egna kartong. Kartongen är tunn. Det är inte lämpligt att skicka en vara med flera smådelar i på det viset. Och precis som jag läst i recensionerna så var även våran kartong trasig. Tejpen hade lossnat i stort sett över allt och den var även omtejpad och ihoplappad av lagerpersonalen eller av Postnord. Har även läst i recensioner att det i de fall där kartongen varit trasig så har det fattats delar till produkten. I vårat fall saknades som tur var inget. Absolut att Postnord kan vara klantiga i sin hantering. Men det är som gjort för en så tunn kartong att gå sönder när den ska skickas och inte köps på plats i butik. Jag rekommenderar starkt att Jollyroom ser över sin emballering av produkterna. Och där behovet finns, som nu, att lägga varan i en ytterligare tjockare kartong.