(500+)
Det är jätte bra grejer. Tack!
Vara kom med fabriksfel. Garantiärende som krävde heltiden att jag skickade in uppgifter upprepade gånger och dragit ut i 2 veckor. När jag postade tillbaka varan så får jag inget svar efter upprepade mail till kundservice. Gör en retur pga dålig service. Får återbetalning som saknar 150 kr. Kan tyvärr inte rekommendera Jollyroom om du vill känna trygghet i dina köp.
I love the quality of delivery and the goods they provide. Happy with my purchase of “BabyDan Lekmatta”.
Jätte bra att handla
Skickade fel vara. Istället för ett fodrat regnställ för 600kr i strl 110 fick jag ett par stövlar värda 100kr i strl 34. Kundtjänst är icke existerande. Beställ ej från Jollyroom. Läs Trustpilot.
Det är bara och tycker jag att bra kvalitet
Beställde en stokke tripp trapp under en kampanj Jollyroom hade, man skulle få babyset på köpet då. Stolen kom ganska snabbt, beställde en fredag kväll och stolen kom på tisdagen. Men i paketet fanns inget babyset. Så jag ringde kundeservice halv tre samma dag, nej då har dom stängt redan 14.00. Ringde direkt kl10 dagen därpå och förklarade problemet och det visade sig att den färgen jag valde var slut i det babysetet, fick ett mail jag skulle besvara med bilder och film. Efter 3 mail kunde kundservice (som inte svarade jättesnabbt) fortfarande inte se mina bilder eller film så jag fick skicka via Messenger. När det sen var tal om vilken färg så tog det två dagar, dels för att jag ändrade mig och dels för att kundeservice försökte ringa för att få bekräftat vilken färg jag ville ha. Sen var det fredag och inget babyset skickat. Men idag, måndag nästan en hel vecka efter att jag haft stolen och inte kunnat använda den så får jag en notis att babysetet är skickat. Jag förstår bara inte om man har en kampanj på något så skiter man i att lägga i delar eller kontakta kunden? Man lägger bara ner en vara men skippar det som ska ingå. Sen kan jag tycka att kundservice bör vara mer lättillgängliga.
Beställde en bilbarnstol som var ganska brådis med att få. ( stod leverans inom 2-4 dagar när beställningen lades) Får ingen leveransbekräftelse på flera dagar så jag mailar kundtjänst för att höra om det är några förseningar, inget svar. Får ett automail om att det är förseningar, mailar kundtjänst igen, inget svar .. fått avisering från PostNord nu men paketet har inte rört sig, mailar kundtjänst, fortfarande inget svar. Varför ens ha en kundtjänst när ingen svarar? Kommer nog aldrig handla på Jollyroom igen efter detta. Stolen beställdes den 2/12, registrerades på PostNord 8/12. Idag är det den 14/12 och inget har hänt. Omdömet gäller främst omöjligheten att kunna få någon som helst kontakt med kundtjänsten ..
Beställde en förvarings låda som kom med trasiga delar i paketet.
Jag har köpt barnvagn Jollyroom är jättenöjd 👍
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB
Organisationsnr: 556815-7159