Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals
Annons
  • Jollyroom

    (500+)

  • se
2.7OK
109 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
V
Veronica
1 omdöme
Dåligen dag sedan

Har bara haft positivt att säga till idag. Hade gjort en beställning på 6 artiklar. Får 1 och det var inget jag hade beställt. Det enda som stämde var namnet och adressen.

Jollyroom svarar:2024-11-22
Hej Veronica! Tack för ditt omdöme! Jag beklagar verkligen för detta! Så ska det självklart inte vara! Vi har dessvärre inte tillräckligt med uppgifter för att finna din order. För att kunna hjälpa dig vidare behöver vi att du återkommer via vårt formulär på hemsidan eller via Messenger. Därefter kommer vi kunna hjälpa dig vidare! Önskar dig en fin kväll och trevlig helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
M
Mycket bra
1 omdöme
Utmärkt3 dagar sedan

Fungerar snabbt och prisvärt

Jollyroom svarar:2024-11-22
Hej! Tack för ditt jättefina omdöme! 💫 Så roligt att du uppskattar vår prissättning! Samt vår snabba leverans! 🚗 Hoppas du blir lika nöjd med produkterna! Önskar dig en fin dag och trevlig helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
M
Madina
1 omdöme
Utmärkt3 dagar sedan

Barnvagn,babysiter, barn säng,

Jollyroom svarar:2024-11-22
Hej Madina! Tack för ditt fina omdöme! 🌷 Vad roligt att du funnit bra produkter hos oss och att du känner dig nöjd med de! 😀 Om det skulle vara något i framtiden, kan du bara återkomma till oss! Önskar dig en fin helg! Varma hälsningar, Natalia Jollyroom 🌹
M
Martin
1 omdöme
OK3 dagar sedan

Långsamma med att skicka ut. 3-4 dagar innan dom lämnar över paketet till transportören. Se till att inte beställa något brådskande av Jollyroom. Deras kundtjänst har bekräftat för mig att de inte kan påverka pack av sina orders. Dom hamnar i en kön och tas om hand när det blir.

Jollyroom svarar:2024-11-21
Hej Martin! Tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att ditt paket var lite långsamt på att bli skickat, det beklagar vi självfallet för. Vi strävar alltid efter att hinna skicka ut alla paket så fort som bara möjligt och jag tar självklart med mig din feedback för att kunna förbättra våra leveranser. Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
J
Johan
1 omdöme
Usel11 dagar sedan

Som med flera tidigare omdömen så beställde jag med expressleverans med löfte om leverans dagen efter om man beställde innan 12.00 men ordern fastnade flera dagar på deras lager innan Postnord fick det i sina händer. Ringde kundservice och bad om en förklaring men fick ingen respons och de hade inga intentioner på att försöka rädda upp en missnöjd kund.

Jollyroom svarar:2024-11-13
Hej Johan! Tack för ett trevlig samtal och för ditt omdöme! Som vi pratade om i telefon så hade ditt paket blivit försenat och det beklagar vi verkligen för. Vi strävar varje dag för att kunna leverera alla paket inom tid och tar självklart detta vidare internt för att se till att detta inte sker igen. Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
J
Joakim
1 omdöme
OKRedigerades 17 dagar sedan

Beställt för mer än 12000 kr och stora paketet är inte skickat på fyra dagar och Jollyroom ber mig vänta, eller att jag ska kolla med Posten som i sin tur säger att det är Jollyroom som inte skickat något. Jag borde nog ha handlat från en annan butik. Beställde Thule Chariot + jogging-kit. Jogging-kitet har kommit fram men vagnen har inte scannats någonstans, bara förhandsinfo. Jag har frågat varje dag om var paketet befinner sig och de insisterar att det är skickat, när det enda som syns är att posten har fått förhandsinfo. Jag bor en timme från lagret. Med tanke på att kitet kommit fram så antar jag att paketet inte kommer att komma fram på 7 dagar och de vill att jag väntar minst 9 dagar innan jag hör av mig igen. De hänvisar till Posten som precis som jag misstänker bekräftar att de inte har fått något paket. Jollyroom hade alltså inte skickat paketet från lagret på 4 dagar och gjorde inget när jag frågade. Uppdatering: Efter mycket påtryckning blev jag till slut uppringd och en tjej lovade att kolla med lagret och följa upp dagen efter. Dagen efter var paketet på väg och det kom fram lite mer än en vecka efter beställning. Så jag redigerar detta från uselt till OK.

Jollyroom svarar:2024-10-31
Hej Joakim, Tack för ditt omdöme! Beklagar att du upplever problem med leveransen. När det kommer till Postnord och oss måste det ha gått 7 dagar utan spårning. Om du fortfarande inte har fått något efter det får du gärna återkomma till oss så ska vi hjälpa dig med en lösning. Anledningen till varför vi behöver vänta i 7 dagar är för att det kan ta lite tid för Postnord att få sin spårning. Om dem inte har fått det inom 7 dagar har troligtvis paketet försvunnit i posten. Om du har frågor kring detta får du gärna kontakta oss på Facebook Messenger till jollyroom.se alternativ skapa ett ärende via vårt formulär på hemsidan. så kan vi titta på det tillsammans. 💫 Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌺
T
Tomas
1 omdöme
Usel24 dagar sedan

Joolyrroom är ett skämt. De borde inte gå att var så här dålig på leverans, kundservice och kvalitet! Beställde två loftsängar åt ungarna till vårat nya boende med gott om tid tills vi skulle flytta. Första gången skickade de fyra paket men bara ett kom fram. Deras kundtjänst är bara öppen 10 - 14 tisdag - torsdag och har ca 45 till 70 minuters kötid. Detta vet jag då vi ringt 4 ggr vid olika tider och dagar. Mail tar för lång tid innan de svara om du har turen att de svarar alls. Sändning två var rätt antal paket men fel typ av paket så vi fick skicka tillbaka två. Hos Postnord var det även svårt att få ut paketen då Joolyrom krånglat till sändningen på något vis med kolli ID, Sändningsnummer m,m jag orkade inte riktig lyssna men killen som expedierade mig på Postnord sa att Joolyroom brukar göra så här för att kunderns ska få det svårare att skicka tillbaka saker, vilket låter HELT sjukt men i efterhand HELT logiskt! Det har nu gått över en månad sedan första beställningen och bara en säng står klar. Produkten i sig är väldigt bristfällig och av dålig kvalitet även i förhållande till priset. Jag är fick jag kapa till två reglar och förstärka konstruktionen vilken hade rasat samman inom en dag annars. Sängen är så rapplig att den måste förankra den i väggen med 4 skruvar för att man ska kunna klättra upp i den också. Anledningen till att vi valde Joolyroom var att varorna fanns hemma och inom 4 dagar skulle vi ha dem hos oss. Nu har ungarna sovit på golvet i två veckor istället... och våra varor har fortfarande inte kommit... Bedrövligt! Aldrig mer kan jag lova!

Jollyroom svarar:2024-10-31
Hej Tomas! Tack för ditt omdöme! Först och främst så vill jag verkligen beklaga för att det verkar ha blivit en väldigt omständig situation för dig, det är självklart inte med vår mening! Jag vill verkligen hjälpa dig vidare med detta så ni äntligen kan få ihop båda dessa sängarna. Hittar dessvärre ingen sak som matchar med informationen i ditt omdöme. men tyvärr så kunde jag inte hitta något som matchade informationen i ditt omdöme. Återkom gärna i ett nytt ärende via hemsidan med ämnesraden Trustpilot. Alternativt att du skicka oss ett meddelande via Messenger till Jollyroom.se Så ska vi hjälpa dig. Önskar dig en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Beata Jollyroom 🌸
B
Berglind
1 omdöme
Dålig24 dagar sedan

I ordered express delivery from Jollyroom vis Postnord for 99 sek but the package is still not delivered nor in postnords hands after 2 business days later

Jollyroom svarar:2024-10-31
Hello Berglind! Thank you for your review! I am so sorry to hear that you have still not recieved your package. If you have not recived your package within the agreed time you can contact us via mail or Messenger and I will help you further with a refund of the express handling! Wishing you a great day! Kind regards, Beata Jollyroom 🌸
H
Uselen månad sedan

Jag är inte nöjd med mitt köp

Jollyroom svarar:2024-10-28
Hej Hamideh, Tack för ditt omdöme! Beklagar att du inte är nöjd med ditt köp. Jag försökte hitta din sak hos oss men lyckades tyvärr inte hitta något som matchade informationen i ditt omdöme. Om du önskar att vi ser över detta får du gärna återkomma via Messenger till Jollyroom.se alternativt skapa ett ärende via vårt formulär, så kan vi ta och titta på det tillsammans. Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌺
C
Cathrine
1 omdöme
Utmärkten månad sedan

Snabb leverans och varorna var som förväntad

Jollyroom svarar:2024-10-28
Hej Cathrine, Tack för ditt fina omdöme! Det gör oss väldigt glada att du är nöjd med leveransen och varorna. Om det skulle vara något, är det bara att återkomma till oss så hjälper vi dig gärna. Önskar dig en underbar vecka! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌺

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159