Köpte ett ångstrykjärn för dyra pengar av märket TEFAL som efter bara 2 år har börjat blöda brunt varje gång jag stryker. När jag försökte reklamera hos Elon var detta omöjligt. Då först Tefal försökte hitta ursäkter till felaktigheten och sedan skyller på att garantin gått +3 månader över tiden… Elon erbjöd mig då att skicka in strykjärnet, men om de då skulle konstatera att det var användarens fel, skulle jag få stå för felsökningen av hela kostnaden…, och dessutom sedan ett nytt strykjärn för 3000 kr…🙈😅 Kändes ju inte riktigt som ett valbart alternativ man vill chansa på att välja, då Elons egna servicetekniker nog inte direkt skulle ge mig rätt… Inte heller ett alternativ till detta kunde Elon erbjuda, som tex en bra rabatt på ett nytt strykjärn så att man som kund skulle bli nöjd och välja att lägga mitt nya köp av strykjärn hos dem… Usel kundhantering på Elon tycker jag. Min rekommendation är därför: Handla inte av Elon och köp heller inte ett Tefal ångstrykjärn, de läcker brunt efter 2 år, trots sitt fyra pris!