Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

Linnea

Medlem sen 2024-10-07
1
Bidrag
0
Hjälpsamröster
Synsam
OK
(110)
L
Linnea
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Har haft linsabonnemang i flera år allt har rullat på fint tills nu då jag fick hem ett par provglasögon ! Kontakta synsam som sa att jag ska skicka tillbaka dessa och sen skickar dom mina linser som dom mena på skulle bli gratis, har redan fått faktura på linserna. Dom säger sen att glasögonen är inte deras utan Lensway så dom skickar inte linserna till mig! Men hur har detta gått till undra jag. De kan dom inte svara på. Så nu sitter jag här med en faktura på nästan 2000kr och inga linser och dom kan erbjuda 15 procent på nästa order. Glöm nästa order för tänker absolut inte vara kvar som kund hos er! Dålig hjälp i ärendet och är riktig besviken på deras sätt att hantera detta . Det är ni som gjort fel och skyller på ett annat företag, riktigt kasst. Teckna inget hos dom eller köp för skulle det bli fel så tar dom inget ansvar för de utan lämnar dig med en dyr faktura istället. Kommer anmäla för detta är inte ok!