Prisjakt
Black Week – se reans bästa deals

Tomas

Medlem sen 2024-10-31
1
Bidrag
1
Hjälpsamröster
Jollyroom
OK
(500+)
T
Tomas
1 omdöme
Uselen månad sedan

Joolyrroom är ett skämt. De borde inte gå att var så här dålig på leverans, kundservice och kvalitet! Beställde två loftsängar åt ungarna till vårat nya boende med gott om tid tills vi skulle flytta. Första gången skickade de fyra paket men bara ett kom fram. Deras kundtjänst är bara öppen 10 - 14 tisdag - torsdag och har ca 45 till 70 minuters kötid. Detta vet jag då vi ringt 4 ggr vid olika tider och dagar. Mail tar för lång tid innan de svara om du har turen att de svarar alls. Sändning två var rätt antal paket men fel typ av paket så vi fick skicka tillbaka två. Hos Postnord var det även svårt att få ut paketen då Joolyrom krånglat till sändningen på något vis med kolli ID, Sändningsnummer m,m jag orkade inte riktig lyssna men killen som expedierade mig på Postnord sa att Joolyroom brukar göra så här för att kunderns ska få det svårare att skicka tillbaka saker, vilket låter HELT sjukt men i efterhand HELT logiskt! Det har nu gått över en månad sedan första beställningen och bara en säng står klar. Produkten i sig är väldigt bristfällig och av dålig kvalitet även i förhållande till priset. Jag är fick jag kapa till två reglar och förstärka konstruktionen vilken hade rasat samman inom en dag annars. Sängen är så rapplig att den måste förankra den i väggen med 4 skruvar för att man ska kunna klättra upp i den också. Anledningen till att vi valde Joolyroom var att varorna fanns hemma och inom 4 dagar skulle vi ha dem hos oss. Nu har ungarna sovit på golvet i två veckor istället... och våra varor har fortfarande inte kommit... Bedrövligt! Aldrig mer kan jag lova!